Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova

ilustracija

Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova
Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova
Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova
Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova
Rowenta RO6189EA Green Force Effitech Total Clean ECO usisavač s vrećicom, 400 W, HEPA filter, za sve vrste podova
Br. narudžbe
32104813
OEM
RO6189EA
Proizvođač
Rowenta
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 17.5.2024 kod vas

179,00 €

143,20 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 177,19 €
Na zalihi: 2 kom, 17.5.2024 kod vas

179,00 €

143,20 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

opis proizvoda
Ne želite birati između visoke učinkovitosti i smanjenja vašeg ekološkog otiska? Dakle, novi usisavač s vrećicom Rowenta Green Force Effitech Total Clean ECO 400W je upravo za vas! Ovaj iznimno moćan usisavač nudi savršene rezultate čišćenja s Effitech motorom sa super niskom potrošnjom električne energije uz zadržavanje ekstremnih performansi i zajedno s filtracijom klase HEPA (min. 99,98% filtracije) za ispuštanje čistog zraka, savršen je za kućanstva sklona alergijama. Usisavač je razvijen i proizveden u Francuskoj od 70% reciklirane plastike i isporučuje se u EKO pakiranju bez plastike**. Njegov rad je iznimno tih i uz razinu buke od samo 64 dB(A) tiši je od normalnog razgovora.

POSEBNO UČINKOVITO ČIŠĆENJE: Usisavač opremljen Effitech motorom s posebno niskom potrošnjom za savršene rezultate čišćenja uz nižu potrošnju energije,
ODRŽIVE OBVEZE: Izrađeno od do 70% reciklirane plastike,* do 82% reciklirajuće,** pakirano u ekološki prihvatljivu ambalažu koja se može 100% reciklirati** s biorazgradivim materijalom za pakiranje (*plastika: 66% ukupne težine spremnika, * *mogućnost recikliranja, mora se sortirati u odgovarajućem objektu)
POSEBNO TIHI RAD: tihi usisavač osigurava ugodnije čišćenje sa samo 64 dB(A) - tiše od svakodnevnog razgovora.
NEVJEROJATNA FILTRACIJA: Filtracija klase HEPA (min. 99,98%) hvata čestice prašine veličine samo 0,3 µm - za čistu kvalitetu zraka, idealno za obitelji i najosjetljivije osobe,
15 GODINA JAMSTVA NA POPRAVAK: niske cijene, brza dostava iz 6200 servisnih centara diljem svijeta kao dio naše predanosti održivosti i trajnosti naših proizvoda,
IMPRESIVNA POKRIVOST PODRUČJA: Posebno dug radijus čišćenja od 12 m pokriva velike stambene prostore bez potrebe za isključivanjem iz utičnice za maksimalnu udobnost i praktičnost,
SAVRŠENA HIGIJENA: Otkrijte lakši i higijenskiji sustav izmjene vrećica, gdje ne dolazite u dodir s prašinom zahvaljujući Hygiene+ vrećici,
PAMETAN I KOMPAKTAN DIZAJN: Kompaktan i ergonomski dizajn osigurava praktičnu upotrebu i jednostavno skladištenje,
PRAKTIČNI PRIBOR: Četka za parket, mini turbo četka, četka za kauč, mlaznica za pukotine za čišćenje svih vrsta podova i površina - plus uključuje fleksibilnu XXL mlaznicu za pukotine za auto i dodatno pakiranje.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.