Rowenta RO3731EA Compact Power Cyclonic Classic+ usisavač bez vrećice, 750 W, ciklonski sustav, 2 razine filtracije

- 3%

ilustracija

Rowenta RO3731EA Compact Power Cyclonic Classic+ usisavač bez vrećice, 750 W, ciklonski sustav, 2 razine filtracije
Rowenta RO3731EA Compact Power Cyclonic Classic+ usisavač bez vrećice, 750 W, ciklonski sustav, 2 razine filtracije
Rowenta RO3731EA Compact Power Cyclonic Classic+ usisavač bez vrećice, 750 W, ciklonski sustav, 2 razine filtracije
Br. narudžbe
32104820
OEM
RO3731EA
Proizvođač
Rowenta
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

opis proizvoda
Rowenta RO3731EA

Izuzetno tih i iznimno snažan usisavač koji Vas neće iznevjeriti ni u najtežim trenucima. Osim toga, tehnologija bez vrećica štedi vam vrijeme i novac - ne morate brinuti o kupnji novih ili bacanju starih.

Tih i snažan

Za rad se brine tihi motor energetski najučinkovitije klase A, koji nadomješta ulaznu snagu od 2000 W. Savršena filtracija hvata do 99,98% čestica prašine, koje se zatim spremaju u veliki spremnik od 1,5 litara.

Za sve

Zahvaljujući velikom radnom radijusu od 8,8 metara, teleskopskoj ručki i gumiranim kotačima, njime se također lako upravlja. Usisavač će dobro poslužiti kako ljubiteljima čišćenja, tako i onima koji ne žure s pospremanjem. Neki oduševljavaju svojom izvedbom, učinkovitim čišćenjem i kapacitetom, drugi ekonomičnošću, jednostavnošću i kompaktnošću.

Jednostavno čišćenje

Samo izvadite spremnik za prašinu i ispraznite ga. Bez vrećica, jednostavno je i higijenski!

Ekonomičan motor

S najekonomičnijom klasom A postižete iste rezultate i štedite do 50% više energije, a time i novca.

Filtriranje za čišći zrak

Filter u usisavaču hvata do 99,98% svih čestica prašine. Alergije jednostavno više nemaju šanse.

Dugotrajni rezultati

Koristeći tehnologiju Advanced Cyclonic System, usisavač postiže odvajanje čestica prašine iz zraka bez gubitka performansi. Zahvaljujući tome, također nema potrebe za čišćenjem filtera toliko puta.

Tihi rad

Ako volite razgovarati dok usisavate, sada se možete čuti puno bolje nego ikad prije. Samo 79 decibela neće ometati ni vas ni vaše susjede.

Tehnički podaci

Vrsta usisavača: podni
Usisavanje: suho
Snaga usisavača: 750 W
Razina buke: 79 dB
Volumen vrećice ili spremnika za prašinu: 1,5 l
Namjena: za alergičare, za domaćinstva sa životinjama, ostalo
Izvođenje

Energetski razred: A
Klasa učinkovitosti usisavanja tepiha: C
Klasa učinkovitosti usisavanja tvrdih podova: A
Klasa emisije prašine iz usisavača: A
Filtriranje

Vrsta filtracije: bez vrećice
HEPA filter: periv
Mlaznica Vrsta turbo četke: nema
Mlaznica za tvrde podove: br

Mreža: 230V
Napajanje usisavača: 230 V
Radni radijus/domet: 8,8 m
Širina proizvoda: 28 cm
Visina proizvoda: 48 cm
Dubina proizvoda: 32,5 cm

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.