Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40

MARATON
- 11%
POPUSTA

ilustracija

Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Role Movino Cruzer MINT.3 Freeride, 40
Br. narudžbe
8B-001-MI-40
Proizvođač
Movino
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 6 kom, 15.5.2024 kod vas

164,84 €

145,99 €

116,79 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 143,75 €
Na zalihi: 6 kom, 15.5.2024 kod vas

145,99 €

164,84 €

116,79 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Movino Mint 3 je novost za vozače koji vole skejtati po gradu. Učinkovita vožnja u urbanoj džungli i korištenje njezine infrastrukture zahtijeva odgovarajuće vještine i odgovarajuću opremu. Freeride klizaljke se dokazuju kako u kretanju po gradu tako i u izvođenju trikova. Mint 3 klizaljke su svestrani model koji vam omogućuje brzo klizanje, slalom, ali možete isprobati i skokove i klizanje na felgama.

Izdržljivost za gradsku vožnju

Čvrsta školjka klizaljki za slobodno klizanje je neophodna. Omogućuje odgovarajuću razinu kontrole i što više - potporu stopalu prilikom okretanja i izvođenja trikova. Ovo je ključni problem u dinamičnoj vožnji. Unutrašnjost školjke ispunjena je umetkom, koji je jednako važan element freeride klizaljki. Upravo je uložak uvelike zaslužan za udobnost i udobnost tijekom vožnje te je zadužen za pravilnu stabilizaciju gležnja. Čvrsta unutarnja cipela Movino klizaljki izrađena je od pjene i ima puno podstava. Uložak na modelu Mint 3 je izmjenjiv, tako da nema problema sa zamjenom u slučaju istrošenosti. Drugi zamjenjivi dio klizaljki je klizač. On je taj koji štiti vanjski rub od abrazije tijekom klizanja.

Odabir prave veličine vrlo je važan za urbane klizaljke. Cipela mora savršeno pristajati i čvrsto držati nogu. Zahvaljujući tome smanjujemo rizik od ozljeda i neugodnog trenja do kojeg može doći kada su klizaljke prelabave ili preuske. Mint 3 opremljene su s dvije kopče i vezicama koje dodatno stabiliziraju gležanj. Sustav pričvršćivanja omogućuje bolju prilagodbu korisnikovoj nozi.

Ispravno odabrani parametri

Klizaljke Mint 3 nemaju kočnicu, jer su namijenjene iskusnim vozačima – onima koji su savladali tehnike kočenja kao što su T-stop ili plug. Kotači promjera 80 mm pružaju izvrsno prianjanje i brzinu, što ih čini izvrsnim za gradsku vožnju. Izrađene su od poliuretana koji se odlikuje izdržljivošću, a ujedno prigušuje vibracije tijekom vožnje. Kotači tvrdoće 85A pružaju savršenu ravnotežu između prianjanja i izdržljivosti, što ih čini otpornima na abraziju. Četiri kotača Mint 3 skejta nalaze se u aluminijskom toboganu. Klizaljke imaju lagan, ali izdržljiv okvir za maksimalnu kontrolu. Osim toga, možete ga prilagoditi svojim potrebama. Podešavanjem klizača možete pomicati točku ravnoteže prema svojim potrebama. Dinamično podvozje skejta omogućuje vam postizanje brzine.

Tehnički podaci

Podešavanje veličine NE
Materijal aluminij
Promjer kotača 80 mm
Kočnica Ne
Boja Crna/menta
Maksimalna nosivost 100 kg
Proizvođač Movino
Klasifikacija ležajeva ABEC-9

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.