Roborock Q7 Max+ Bijela

- 23%

ilustracija

Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Roborock Q7 Max+ Bijela
Br. narudžbe
31239754
OEM
Q7MP02-00
Proizvođač
Roborock
Bodovi vjernosti: 25
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Vysoký sací výkon 1616619a

Visoka usisna snaga

Usisajte prašinu skrivenu u tepisima i uklonite prljavštinu koja se skriva u podu s maksimalnom usisnom snagom od 4200 Pa.

Obr. Odolný a výkonný kartáč 1616619b

Izdržljiva i moćna četka

Izdržljiva potpuno gumena četka snažno gura tepihe kako bi oslobodila više prljavštine, uvlači prašinu u mlaz usisavača i sprječava zapetljavanje dlaka. Za učinkovitije čišćenje, četka se pomiče vrlo blizu tla, tako da niti mrvica ne pobjegne.

Obr. Dvojitá čistící síla 1616619c

Dvostruka snaga čišćenja

Usisavajte i brisite u isto vrijeme kako biste pokupili finu prljavštinu koju samo usisavanje može propustiti. Q7 Max+ opremljen je elektroničkom pumpom i nudi 30 razina protoka vode, tako da možete prilagoditi čišćenje svojim vrstama podova i željama.

Obr. Kombinovaná prachová nádoba a nádrž na vodu 1616619d

Kombinirani spremnik za prašinu i spremnik za vodu

Spajanjem spremnika za prašinu i spremnika za vodu u jedan spremnik povećava se njihov kapacitet. To također olakšava pražnjenje spremnika i ponovno punjenje spremnika u jednom putovanju.

Obr. 3D mapping 1616619e

3D mapiranje

Pogledajte svoj dom novim očima i steknite jasniju ideju o njegovom rasporedu uz 3D mapiranje. Možete čak dodati namještaj i materijale za podove kako biste stvorili točniji prikaz svog doma. Nadalje, postoji i mogućnost postavljanja NO-GO zona ili funkcija nevidljivih zidova.

Tehničke specifikacije

  • Namjena: Za brisanje podova, Mopom, Za skupljanje prljavštine, Tvrdi podovi, Glatki podovi, Za životinjsku dlaku
  • •Karakteristike: Automatsko punjenje, detekcija predmeta, docking station, brisanje uz pomoć sonične tehnologije, NO-GO zona, nevidljivi zidovi
  • •Zapremina posude za prašinu: 0,470 l
  • •Zapremina posude za vodu: 0,350 l
  • •Tip baterije: Li-ion
  • •Vrijeme rada: 180 min
  • •Kapacitet baterije: 5.200 mAh
  • •Visina: 9,65 cm
  • •Širina: 35,3 cm
  • •Dubina: 35 cm
  • •Težina: 4 kg
  • •Buka: 67 dB(A)
  • • Usisna snaga: 4.200 Pa
  • •Mobilna aplikacija: Da
  • •Tip usisavača: Robotski

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.