RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)

- 32%

ilustracija

RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Vivo Y01 (puno ljepilo)
Br. narudžbe
32560463
OEM
RT240
Proizvođač
RhinoTech
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri


Ključne karakteristike RhinoTech ojačanih stakala:

  • Instalacijski okvir uključen u paket
  • Video za montažu – video upute za lijepljenje kaljenog stakla
  • Ultra tanko 3D kaljeno staklo
  • Otpornost tvrdoće 9H
  • Debljina stakla 0,33mm
  • 6 slojeva za savršenu zaštitu zaslona
  • Crystal Clear - HD transparentnost
  • Poboljšana obrada stakla za kontrole na dodir
  • Oleofobni sloj sprječava otiske na staklu
  • Jednostavna aplikacija za samoljepljivo staklo

RhinoTech 3D naočale savršeno kopiraju oblik telefona i lijepo sjedaju ne samo na rubove, već i na sve izreze u telefonu kao što su zvučnici, senzori i leće kamere. Nije bitno ne treba li vam torbica kada koristite telefon ili telefon nosite bez maske. Zahvaljujući 3D rubovima RhinoTech naočala, rukovanje telefonom je ugodno i vizualno ne narušava njegov dizajn. Ovo je "Case friendly" staklo, koje osigurava savršenu kompatibilnost sa zaštitnim poklopcem i možete biti sigurni da zamjena pokvarenog zaslona više neće biti vaša noćna mora.

Zašto RhinoTech kaljeno staklo?

Kako već logo i naziv brenda sugeriraju, radi se o jednom od najtvrđih kaljenih stakala na domaćem tržištu. RhinoTech kaljena stakla dizajnirana su za maksimalnu čvrstoću i jasan prikaz boja na zaslonu mobilnog telefona. Odaberete li RhinoTech kaljeno staklo za zaštitu svog telefona, budite sigurni da se zaista nećete prevariti. Zahvaljujući izvrsnim svojstvima, prvoklasna je zaštita zaslona.

Obr. Jednoduchá aplikace díky instalačnímu rámečku a instalačnímu video-návodu.  1610934a

Jednostavna primjena zahvaljujući okviru za ugradnju i video vodiču za ugradnju.

Ugradnja kaljenog stakla nikada nije bila lakša. Paket uključuje, između ostalog, ugradbeni okvir zahvaljujući kojem ne morate brinuti o nepravilnom lijepljenju stakla. Sve što trebate učiniti je očistiti displej telefona krpom namočenom u alkohol, prebrisati ga krpom od nanovlakana i staviti okvir za ugradnju na kućište telefona. Zatim samo umetnite stakalce u okvir i jednostavno istisnete mjehuriće zraka. Za još veću udobnost pripremili smo za vas video instalaciju koji će vas korak po korak voditi kroz cijeli proces ugradnje RhinoTech kaljenog stakla. Ovu montažu zaista može svatko, tako da ne morate ići u servise i dodatno plaćati usluge tehničara i savršeno lijepljenje, jer ćete postati profesionalni ljepitelj stakla!

Glavna svojstva RhinoTech ojačanih stakala.

Zahvaljujući najvećoj tvrdoći od 9H i debljini od 0,33 mm, kaljena stakla su tri puta izdržljivija od običnih zaštitnih folija i stakala. U isto vrijeme, vrlo su kompaktni i fleksibilni, a sve to uz izvrsnu osjetljivost na dodir. Za veliku čvrstoću zaslužna je posebna tehnologija i četverosatno kaljenje Asahi zaštitnog stakla na temperaturi od 500°C, što osigurava visoku zaštitu od ogrebotina, habanja ili lomljenja zaslona u slučaju pada. RhinoTech kaljeno staklo sastoji se od nekoliko slojeva i to ga čini najkvalitetnijim staklom. Prvi je oleofobni sloj, drugi sloj je visoko prozirno Asahi staklo, nakon trećeg slijedi sigurnosna folija otporna na udarce, a četvrti sloj se sastoji od dvije komponente ljepila visoke adhezije. Kod Full Glue oblika lijepljenja, ljepilo se razmazuje po cijeloj površini displeja, nigdje se ne skida te staklo tako savršeno drži na displeju sve dok ga ne odlučite zamijeniti novim. Oleofobni sloj na RhinoTech naočalama njihov je važan dio. Zahvaljujući OPTOOL-ovom zaštitnom premazu, masnoća i druga prljavština znatno se teže talože na zaslonu, a pritom se održava savršena osjetljivost pri upravljanju telefonom na dodir. Istodobno, čišćenje stakla s visokokvalitetnim oleofobnim slojem mnogo je lakše nego bez ovog površinskog tretmana.

Besprijekorna osjetljivost na dodir

Ne morate se brinuti da ćete iznenada izgubiti osjetljivost na dodir nakon lijepljenja RhinoTech kaljenog stakla. Ne samo da će staklo zaštititi vaš zaslon, već ni na koji način neće ometati dodirnu površinu. Isto se odnosi i na prozirnost stakla, koja je 100% i stoga neće smanjiti svjetlinu zaslona niti prikazati svjetlosne karte u boji kada se sunce reflektira.

RhinoTech kaljena stakla su napravljena za sve koji cijene svoje dragocjenosti i nije im svejedno kako će uređaj izgledati i u kakvom će stanju biti. Zahvaljujući kaljenom staklu zaštitit ćete svoj telefon od nepotrebnih ogrebotina ili čak napuknuća ekrana. Da se razumijemo, ako već kupujete svoj telefon iz snova, prva stvar koju ne želite učiniti s njim je odlazak u servis radi zamjene zaslona. S RhinoTech staklom nećete ni primijetiti razliku što imate staklo zalijepljeno na telefonu, a ujedno vam jamči maksimalnu sigurnost.

Sadržaj paketa:

  • Potpuno ljepljivo staklo RhinoTech
  • Instalacijski okvir
  • Vlažna maramica za čišćenje displeja
  • Posebna krpa od mikrovlakana
  • RhinoTech naljepnica za uklanjanje čestica prašine
  • Priručnik za ugradnju kaljenog stakla

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.