RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Realme GT 5G / GT Neo (puno ljepilo)

MARATON
- 31%
POPUSTA

ilustracija

RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Realme GT 5G / GT Neo (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Realme GT 5G / GT Neo (puno ljepilo)
RhinoTech kaljeno zaštitno 2.5D staklo za Realme GT 5G / GT Neo (puno ljepilo)
Br. narudžbe
32560181
OEM
RT213
Proizvođač
RhinoTech
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

RhinoTech 2 vrhunsko zaštitno staklo za Realme mobitele

Želite li zadržati svoj telefon što je duže moguće bez ogrebotina i slomljenog zaslona? Kladite se na najčvršće kaljeno staklo brenda RhinoTech koje je razvijeno u suradnji s Realmeom. Nudi natstandardnu zaštitu u obliku visoke tvrdoće 9H i raznih drugih svojstava. Osim toga, savršeno je proziran i ima brušene 2.5D rubove pa ćete teško znati za njega.

Obr. Špičková ochrana a citlivost 1582469b

Vrhunska zaštita i osjetljivost

Asahi staklo debljine samo 0,33 mm i također 4 sata kaljenja na 500°C čine zaštitno staklo vrlo osjetljivim na dodir, ne ometa precizan rad telefona i osigurava visoku izdržljivost i dugovječnost. Osim toga, staklo ima vrlo izdržljiv oleofobni površinski sloj, koji osigurava lakše čišćenje i sprječavanje mrlja i otisaka prstiju, a sve zahvaljujući OPTOOL - DSX 5% prskanom zaštitnom premazu. Svi izrezi za prednju kameru i senzore su nešto što se podrazumijeva. Tu je i integrirana fina rešetka koja sprječava taloženje prašine u prednjem zvučniku.

Ključna svojstva

  • Debljina 0,33 mm: osigurava visoku osjetljivost, ali i savršenu izdržljivost i dugovječnost stakla
  • Tvrdoća 9H: osigurava 4-satno kaljenje Asahi zaštitnog stakla na temperaturi od 500°C
  • Jednostavna primjena stakla: zahvaljujući metodi Edge Glue, staklo se lako može lijepiti bez mjehurića
  • "Prilagođeno slučaju": RhinoTech naočale su napravljene tako da ne ometaju korištenje vašeg zaštitnog poklopca kada se nanese na vaš mobilni telefon. U tom slučaju nema neugodnog ljuštenja stakla s mobitela
  • OPTOOL - DSX5%: Prskani zaštitni premaz protiv otisaka prstiju
  • Instalacija nikada nije bila lakša: razvoj RhinoTech naočala osmišljen je tako da se svatko može sam nositi s aplikacijom

"Prikladno za slučajeve"

Marka RhinoTech stavlja poseban naglasak na zadovoljstvo kupaca. Zahvaljujući povratnim informacijama kupaca, staklo je poboljšano zahvaljujući takozvanom svojstvu "Case friendly" - kaljeno staklo je smanjeno za 1 mm sa svake strane kako bi se spriječilo ljuštenje stakla tijekom normalnog trošenja ili zamjene zaštitnog poklopca na Vaš mobilni telefon Ovaj negativni proces Budući da nam je razvoj važan, pozdravljamo sve povratne informacije o našem kaljenom staklu info@rhinotech-czech.cz.

Sadržaj paketa

  • RhinoTech 2 staklo (puno ljepilo)
  • Vlažna maramica
  • Posebna krpa od mikrovlakana
  • RhinoTech naljepnica
  • Priručnik

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.