REDCLIFFS vreća za spavanje, 180x74 cm, kaki

ilustracija

REDCLIFFS vreća za spavanje, 180x74 cm, kaki
Br. narudžbe
8T-006-KH
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 8 kom, 13.5.2024 kod vas

25,75 €

20,60 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 25,68 €
Na zalihi: 8 kom, 13.5.2024 kod vas

25,75 €

20,60 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Idete na kampiranje i tražite pravu opremu? Pravilno odabrana vreća za spavanje omogućit će vam miran san i potpunu regeneraciju snage za sljedeći aktivan dan. Vreća za spavanje REDCLIFFS veličine 180x74 cm ispunit će sva vaša očekivanja!

OBLIK POPLUNA
Pruža puno prostora unutra, a kada se otvori, pretvara se u laganu deku za svaku priliku.

MALE DIMENZIJE
Oblik vreće za spavanje također utječe na njezine male dimenzije nakon pakiranja, pa će biti odlična za putnike koji svu opremu nose u ruksaku. Pogodan je i za školske izlete, za razne vrste noćenja, kampiranja i pod šatorom.

LAGANO I BRZO SUŠEĆE
Punjenje je lagano i brzo sušeće. Prošivanje po cijeloj površini vreće za spavanje sprječava njeno pomicanje. Poseban materijal od kojeg je izrađen zadržava svoja izolacijska svojstva i u vlažnim uvjetima.

PRAKTIČNO PAKIRANJE
Vreća za spavanje pakirana je u malom pakiranju s uzicom koja je ujedno i ručka za nošenje, zahvaljujući čemu smotana zauzima malo prostora te je zgodna za transport i spremanje.

PREDNOSTI:

  • Velcro na patentnom zatvaraču štiti vreću za spavanje od otvaranja
  • oblik deke pruža puno prostora unutra i visoku udobnost spavanja
  • mogućnost potpunog otkopčavanja, daje mogućnost transformacije u tradicionalnu deku
  • lako se čisti, može se prati ručno
  • upakiran u praktičnu torbicu sa špagom

 

PARAMETRI:

  • Dimenzije vreće za spavanje: 180x74 cm
  • Raspon temperature: 10 do 20°C
  • Dizajniran za osobe do 200 cm visine
  • Težina vreće za spavanje s navlakom cca: 0,81 kg
  • Boja: kaki
  • Dimenzije pakiranja vreće za spavanje: cca 19 x 19 x 36 cm (Š x D x V)
  • Materijal: školjka poliester 190 T, ispuna poliester 200 g/m2, poliester 170 T

Parametri

Vrsta robe
Materijal

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.