Realme LED Wi-Fi pametna žarulja 12W

- 78%

ilustracija

Realme LED Wi-Fi pametna žarulja 12W
Realme LED Wi-Fi pametna žarulja 12W
Br. narudžbe
3963091
OEM
RMH2004
Proizvođač
Realme
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. 16 milionů barev 1580944a

16 milijuna boja

Realme LED pametna žarulja podržava do 16 milijuna boja i pokriva gotovo svaku boju koju ljudsko oko može razlikovati. Promijenite žarulju u bilo koju boju kojom želite ukrasiti svoj dom.

Obr. Tancujte s režimem Music Light Wave 1580944b

Plešite uz Music Light Wave način rada

Realme LED pametna žarulja može automatski prepoznati ritam vaše glazbe. Način rada Light Wave sinkronizira se s bilo kojom pjesmom i odgovara na odgovarajuću atmosferu svjetlom koje se stalno mijenja. Doživite svoju glazbu na uistinu nov način.

Obr. Rozjasněte svou náladu 1580944c

Uljepšajte svoje raspoloženje

Iznimno širok raspon temperatura boja odražava različita raspoloženja i atmosferu. Možete birati između raznih besplatnih Realme Link načina scene kako bi odgovarali vašem raspoloženju u različitim prilikama.

Obr. Energeticky účinnější 1580944d

Energetski učinkovitiji

Čisto bijelo svjetlo odražava pravu boju vašeg životnog prostora. Žarulje od 9W i 12W gotovo su jednako svijetle kao i tradicionalne žarulje od 60W i 75W, što štedi više energije.

Obr. Péče o vaše oči - Bezpečné světlo 1580944e

Briga o vašim očima - Sigurno svjetlo

Pažljivo smo razmislili o zaštiti očiju naših korisnika. Realme LED pametna žarulja ne emitira potencijalno štetno plavo svjetlo. Poseban integrirani čip za zatamnjivanje koristi vlastiti algoritam koji donosi nebljeskajuće svjetlo kako bi zaštitio vaš vid.

Obr. Ovládejte žárovku aplikací realme Link 1580944f

Kontrolirajte žarulju pomoću realme Linka

Realme Link omogućuje vam upravljanje više pametnih žarulja u grupama i dijeljenje kontrole s obitelji i prijateljima - sve putem realme Linka.

Obr. Ochrana proti výpadku proudu 1580944g

Zaštita od nestanka struje

U slučaju iznenadnog nestanka, funkcija zaštite od nestanka struje uključuje i zaustavlja žarulje prije nego što se automatski uključe kada se napajanje vrati.

Obr. Hlasové ovládání Google Assistant a Alexa 1580944h

Google Assistant i glasovno upravljanje Alexa

Radi s Amazon Alexa i Google Assistantom. Jednostavno unesite glasovnu naredbu za upravljanje i podešavanje žarulje.

Obr. Skutečná kvalita - 13 let života 1580944i

Prava kvaliteta - 13 godina života

Sigurnost žarulja postavili smo kao prioritet. Realme LED pametna žarulja podržava širok ulazni napon i dizajnirana je sa zaštitom od prenapona kako bi se osigurala sigurna uporaba. Također je izrađen od visokotemperaturnog materijala otpornog na vatru, što jamči dugogodišnju trajnost.

Tehnički parametri:

  • Utičnica: E27
  • Potrošnja energije: 12W
  • Temperatura boje: 1700K-6500K
  • Svjetlosni tok: 1000 lm
  • Povezivost: Wifi 802.11 b / g / n
  • Radne temperature: -20 do 45°C
  • Radna vlažnost: 0% do 85% RH

Parametri

Vrsta robe
Vrsta izvora svjetlosti
Utičnice
Broj komada u pakiranju
Svjetlosni tok (lm)
Oblik izvora svjetlosti

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.