realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, papirnato zelena

- 21%

ilustracija

realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, papirnato zelena
realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, papirnato zelena
realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, papirnato zelena
realme GT 2 Pro, 12GB/256GB, papirnato zelena
Br. narudžbe
3963174
OEM
RMX3301PG12
Proizvođač
Realme
Bodovi vjernosti: 42
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Obr. Procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 1612022a

Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 procesor

Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 procesor, koji je opremljen naprednom 5nm tehnologijom, pruža vrhunske performanse. U kombinaciji s potpuno nadograđenom jezgrom Cortex-X2 i grafičkim čipom Adreno 730, to znači da možete jednostavno igrati svoju omiljenu igru dok uživate u 5G svijetu.

Obr. Nádherný AMOLED displej 1612022b

Prekrasan AMOLED ekran

Realme GT2 Pro ima 6,7” AMOLED zaslon i savršeno kombinira ultra visoku stopu osvježavanja od 120 Hz i brzinu uzorkovanja dodirom od 240 Hz sa 104% NTSC zasićenosti boja za prikaz boja točno onako kako ih vidite u stvarnom životu. Osim toga, zaštićeni ste čitačem otiska prsta na zaslonu koji može mjeriti vaš otkucaj srca.

Obr. Skvělé rozlišení 50 Mpx fotoaparát 1612022c

Kamera odlične rezolucije 50 Mpx

S realme GT2 Pro možete snimiti prekrasne fotografije na kojima ništa nije izgubljeno. Zajedno s funkcijama koje fotoaparat nudi, kao što je bokeh efekt, vaše će fotografije uvijek izgledati profesionalno. Noćni način rada pomoći će vam da vaše fotografije budu savršene čak i noću. Jednako je precizna i prednja 32 MPx Selfie kamera zahvaljujući kojoj ćete imati odličan selfie pri svakom osvjetljenju.

Obr. Nabíjejte jako blesk 1612022d

Nabij kao munja

Doživite vrhunsku izvedbu punjenja uz pametni SuperDart Charge od 65 W, koji se može pohvaliti stopom konverzije od 99%. Za samo 3 minute moći ćete ostati online dodatnih 51 minutu. Nastavite igrati čak i kada se brzo puni zahvaljujući inteligentnoj zaštiti čipa od pet razina - bez pregrijavanja, samo sigurno, beskrajna zabava. Baterija od 5000 mAh u potpunosti će se napuniti za samo 35 minuta.

tehnički parametri

  • Zaslon: 6,7" AMOLED
  • Rezolucija: WQHD+ 1440×3216
  • Omjer zaslona i tijela: 92,6%
  • Brzina osvježavanja: 120HZ
  • PPI: 525 ppi
  • Model procesora: Snapdragon 8 Gen 1
  • Frekvencija jezgre: maks. 3 Ghz
  • Broj jezgri: 8
  • GPU: Adreno 730
  • Glavna kamera od 50 Mpx, f/1.8
  • 50 Mpx širokokutna kamera, f/2.2
  • 2 Mpx mikroskopska kamera, f/3.3
  • Prednja kamera od 32 Mpx, f/2.4
  • Kapacitet baterije: 5000 mAh
  • Vrsta punjenja: SuperDart 65W
  • Obrnuto punjenje: Da
  • Operativni sustav: Android 12, realme UI 3.0
  • Bluetooth: 5.2
  • Wi-Fi: 802.11b/g/n/a/ac/ax; 2,4 GHz/5 GHz
  • Dual SIM: Da, nanoSIM
  • USB verzija: Type-C
  • Pozicioniranje: GPS, Beidou, Glonass, QZSS, Galileo, IRNSS, AGPS
  • NFC: Da
  • Senzori: magnetski, svjetlosni, blizinski, žiroskop, akcelerometar
  • Dimenzije: 163,2x74,7x8,18 mm
  • Težina: 199g
  • Sigurnost: otključavanje licem, čitač otiska prsta na zaslonu (s funkcijom detekcije otkucaja srca)
  • Sadržaj paketa: Telefon, adapter, USB kabel, jamstveni list, brzi vodič, alat za uklanjanje SIM kartice, pakiranje, film za ekran

Parametri

Vrsta robe
Operacijski sustav
Tip
Dijagonala prikaza
Broj jezgri procesora
Bežična tehnologija
Podatkovne usluge
Produžetak
Utor za memorijsku karticu
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Vrsta zaslona
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.