Realme C31, 3GB/32GB, svijetlo srebrna
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Zadivljujući zaslon od 6,5".
S velikim zaslonom od 16,5 cm (6,5") i omjerom zaslona i tijela od 88,7%, vaše će oči uživati u živopisnim detaljima i glatkom iskustvu sa sadržajem jasno vidljivim na zaslonu čak i pri jakom dnevnom svjetlu. Veliki HD+ zaslon je razlog zašto zaljubite se u ovaj telefon Bilo da igrate igrice ili gledate videozapise, Mini-Drop prikaz preko cijelog zaslona donosi vam impresivno iskustvo.
Trostruka kamera
Snažna trostruka AI kamera od 13 MP bilježi detalje našeg sjajnog svijeta. Primarna kamera od 13 MP omogućuje oštrije i jasnije fotografije, dok je makro leća od 2 MP savršena za snimke izbliza. Pejzaži, portreti, makro snimke... mogućnosti su beskrajne
Masivna baterija kapaciteta 5000 mAh
Baterija velikog kapaciteta od 5000 mAh pružit će vam vrlo dugo trajanje baterije za igranje igrica i gledanje videa danju i noću. Uključite ultraštedni način rada i lako ćete se nositi s brigama oko prazne baterije. Čak i s 5% napunjenosti baterije, možete nastaviti razgovarati s prijateljima i telefonirati ako želite.
Unisoc T612 procesor - Pun performansi
Procesor Unisoc T612 ima snažnu arhitekturu s osam jezgri koja realme C31 daje iznimne performanse s impresivnim AnTuTu benchmark rezultatom od 202 439, što znači da možete uživati u iznimno glatkom i brzom iskustvu.
Dizajn s dinamičnom teksturom
Realme C31 ima novi dinamički dizajn teksture, suptilan raspored dobro promišljenih tekstura koje odražavaju brzinu krivulja i osjećaj dinamičkog preklapanja. Debljina telefona od samo 8,4 mm omogućuje udobnije držanje i elegantniji izgled.
Utor za 3 kartice - Vanjska memorija do 1 TB
Uz podršku za dva utora za SIM karticu i utor za microSD karticu, možete uživati u poboljšanoj mreži i pohrani. A 1 TB vanjske memorije pruža više prostora za pohranu videozapisa i slika.
Tehnički parametri:
- Zaslon: 6,5" LCD
- Rezolucija zaslona: 1600 x 720px
- Procesor: Unisoc T612
- Broj jezgri: 8
- Frekvencija jezgre: 1,82 GHz
- Grafički čip GPU: Mali-G57
- Operativni sustav: Android 11, realme UI R Edition
- Radna memorija: 3 GB
- Interna memorija: 32 GB
- Podrška za memorijske kartice: DA (MicroSD do 1TB)
- Stražnja kamera: 13 + 2 + 0,3 Mpx
- Prednja kamera: 5 Mpx
- Bljeskalica: DA
- Bluetooth: DA (verzija 5)
- Wi-Fi: DA (802.11 b/g/n)
- Ulaz za slušalice: 3,5 mm Jack
- USB verzija: Type-C
- Sustav za pozicioniranje: GPS, AGPS, Galileo, Beidou
- Dual SIM / vrsta SIM kartice: DA 2x nanoSIM
- 4G: DA
- Kapacitet baterije: 5000 mAh
- Senzori: magnetski, svjetlosni, blizinski, žiroskop, akcelerometar
- Visina: 164,7 mm
- Širina: 76,2 mm
- Dubina: 8,4 mm
- Težina: 197 g
- Sadržaj pakiranja: Telefon, adapter, USB-C kabel, Jamstveni list, Brzi vodič, Alat za uklanjanje SIM kartice
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.