QCY - T20 AilyPods bežične slušalice s kutijom za punjenje, Bluetooth 5.3, bijele

- 4%

ilustracija

QCY - T20 AilyPods bežične slušalice s kutijom za punjenje, Bluetooth 5.3, bijele
Br. narudžbe
AH95BR663
OEM
T20W
Proizvođač
XIAOMI
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 7.5.2024 kod vas

31,94 €

30,73 €

24,58 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 30,45 €
Na zalihi: 10 kom, 7.5.2024 kod vas

30,73 €

31,94 €

24,58 € bez PDV-a

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

QCY - T20 AilyPods-prijenosna glazba nikad kraja! Bežične slušalice, kutija za punjenje, Bluetooth 5.3 Udobne za nošenje S kratkim vrhom od 2,6 cm, slušalice za in-ear toliko su lagane da nećete ništa osjetiti nakon što ih stavite. Izuzetno kompaktan Jednostavan za držanje Zapanjujući zvuk Impresionira vas cijelo vrijeme. S titanskom prevlakom. Ugrađeni LCP-kompozitni drajver dijafragme od 13 mm poboljšava visoku rezoluciju, tako da možete uživati u nevjerojatnoj pop i rock glazbi. Kristalno čisti pozivi S 4 mikrofona za uklanjanje buke možete obavljati kristalno čiste pozive čak iu bučnim okruženjima. Najnoviji Bluetooth 5.3. Bluetooth 5.3 brzi prijenos. Čipset pruža brz, stabilan prijenos uz smanjenje kašnjenja na 68 ms. Glazba nikad ne prestaje Kontinuirana reprodukcija 300 glazbenih zapisa* jedno punjenje znači 5,5 sati reprodukcije, dok kućište za punjenje pruža još 14,5 sati, tako da možete slušati glazbu od jutra do mraka. *Pretpostavlja se da jedna pjesma traje 4 minute. Sve gore navedene podatke mjeri Hele Electronic Lab prema spec. obujam, ali praktični podaci mogu varirati u različitim situacijama. Responsive Touch Control Nema više fizičkih gumba za snažno pritiskanje, naš Responsive Touch Control vam omogućuje postizanje više funkcija laganim dodirom. Poziv/Glasovno upravljanje Glasovni asistent - Trostruki dodir lijeve slušalice Javljanje/prekid poziva - Dvostruki dodir Ignoriraj poziv - Dodirnite za 1,5 s Glazba/Igra Pauza/Nastavak - Dvostruki dodir Preskakanje naprijed/natrag - Dodirnite desnu/lijevu slušalicu za 1,5 s Niska latencija Način rada - Triple Touch Right Earbud Funkcija APP Prilagodljiva kontrola EQ-a Način igre Način mirovanja TEHNIČKE SPECIFIKACIJE Certificirani model: BH22QT19A BT Naziv uparivanja: QCYAilyPods Bluetooth verzija: 5.3 Kompatibilnost: Android i iOS Domet: 10m Endurance baterija slušalica: 3h poziva / 5,5h reprodukcija Punjenje od kućište: dodatnih cca 14h reprodukcije Vrijeme čekanja: 100h Ukupno trajanje baterije: 20h Bluetooth profili: HFP/A2DP/AVRCP Kapacitet baterije (kućište): 220mAh Vodootporan: IPX4 Priključak za punjenje: Tip -C Dimenzije slušalica: 32.5x18.3x20.3mm Dimenzije kućišta: 53,8 x 24,6 x 48,4 mm SADRŽAJ PAKETA Slušalice Kutija za punjenje USB-C kabel Korisnički priručnik

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.