PS5 igra Diablo IV

- 4%

ilustracija

PS5 igra Diablo IV
PS5 igra Diablo IV
PS5 igra Diablo IV
PS5 igra Diablo IV
Br. narudžbe
31078046
OEM
0007765
Proizvođač
Activision
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Diablo IV za PS5

EAN: 5030917298271

Prodaja od: 6.6.2023

Predbilježba

  • Rani pristup otvorenoj beti
  • Nosač svjetlosnog nosača za Diablo IV

Sadržaj paketa

  • Diablo IV za PS5™

Diablo IV - RPG iskustvo sljedeće generacije

Beskrajne horde zla, bezbrojne sposobnosti za svladavanje, zastrašujuće tamnice i legendarni plijen čekaju.

Igrajte solo ili s prijateljima

Krenite u kampanju i upoznajte zanimljive likove u mračnom okruženju sa zadivljujućom pričom.

Istražite sadržaj nakon što igra završi

Zajednički svijet u kojem se igrači mogu sastajati u gradovima, trgovati, udružiti se protiv šefova ili sići u PvP zone.

Diablo IV - samo početak

Novi događaji, priče, sezone, nagrade i još mnogo toga.

Lilit, kći mržnje, vraća se

Desetljeća su prošla od događaja u Diablo III: Reaper of Souls, a Lilith je odlučna da povrati Utočište.

Istražite više od 140 tamnica i sporednih zadataka

Zaradit ćete nagrade i produbiti svoje iskustvo priče.

Porazite šefove s drugim igračima

Pronaći ćete bonus blago.

Lokalni događaji

Brze nagrade na teritorijima Utočišta.

Oslobodite tvrđave

Oslobodeni pokvarenih demona i neprijateljskih zvijeri, postaju prijateljske ispostave koje će zauvijek promijeniti izgled svijeta.

Razvoj karaktera

Odabir klase, razne sposobnosti i širok izbor kozmetičkih predmeta.

Iskustvo nakon završetka utakmice

Igrajte čak i nakon što je glavna priča gotova s robusnijim izbornikom za kraj igre.

Polja mržnje

PvP dovraga, skupljajte sjemenke mržnje i crvenu prašinu da biste kupili nosače i kozmetičke predmete.

Paragon ploče

Slomite maksimalnu razinu i upotrijebite glifove za razvoj likova s epskim novim vrhuncem moći.

Noćne more tamnice

Napravite pečat i isprobajte svoje vještine u divljim tamnicama.

Paklena plima

Redoviti događaj, osvojite plijen iz škrinja Helltide za ubijanje moćnijih slugu Lilith.

Šapat mrtvih

Uparite rezultate u svijetu igara kako biste zaradili Grim Favors za razmjenu za legendarnu opremu i više!

Napomena: stvarna dostupnost platforme i datum izdavanja beta verzije mogu se promijeniti. Minimalno trajanje otvorene beta je 2 dana. Ponuda je vremenski ograničena. Zahtijeva Battle.net račun i internetsku vezu. Pogledajte Diablo.com za detalje. © 2022 Blizzard Entertainment, Inc.

Parametri

Žanr
Igra
Za uređaj

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.