PS4 igra F1 22

- 7%

ilustracija

PS4 igra F1 22
Br. narudžbe
31076978
OEM
1129258
Proizvođač
Electronic Arts
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Uđite u novu eru Formule 1 u EA SPORTS™ F1 22, službenoj videoigri FIA Svjetskog prvenstva Formule 1 2022.™. Započnite novu sezonu s redizajniranim automobilima i revidiranim pravilima koja redefiniraju dan utrke, testirajte svoje vještine na novom Miami International Autodromu i doživite sjaj i slavu života u načinu F1 Life. Pilotirajte nevjerojatne nove automobile sezone Formule 1 2022. s autentičnom postavom od svih 20 vozača i 10 timova i uživajte u novim scenama utrka u kojima možete odlučiti želite li izravno upravljati automobilom ili sve prepustiti umjetnoj inteligenciji. Izgradite svoj tim i dovedite ga do vrha s novim opcijama u nagrađivanom načinu karijere My Team, testirajte svoje trkaće vještine u načinu podijeljenog zaslona ili u načinu za više igrača, ili krenite na stazu u superautomobilima iz najvećeg motosporta brendovi.

  • NOVA SEZONA, NOVA PRAVILA: Utrkajte se u novoj eri bolida Formule 1 u F1 22.
  • OBNOVLJEN DAN UTRKE: Uronite u F1 utrke sa zaustavljanjima u boksovima koji oduzimaju dah (čak i filmskim), uvodnim krugovima i drugim atrakcijama.
  • F1 ŽIVOT: Okusite sjaj i slavu Formule 1.

Službena videoigra FIA Svjetskog prvenstva Formule 1 2022™:

  • Nova sezona, nova pravila: sudjelujte u novoj sezoni i sjednite za upravljače nevjerojatno različitih automobila na legendarnim stazama, uključujući potpuno novi Miami International Autodrome.
  • Obnovljeni dan utrke: u potpunosti uronite u utrku s dvije opcije igranja važnih prolaza kao što su vodeći krugovi, izlasci sigurnosnog automobila ili interaktivni zaustavljanja u boksu, te s potpuno novim kratkim utrkama (sprintevi).
  • Prilagodljivo korisničko sučelje: novi AI sustav za manje iskusne igrače će vas održati konkurentnim u svakoj utrci.
  • F1 život: otključajte i iskusite razne super sportove, odjeću, dodatke i druge stvari.
  • Moj tim: Odaberite početni proračun i izgradite F1 tim od temelja s proširenim događajima odjela i bogatijim opcijama prilagođavanja dekora.
  • Način karijere: testirajte svoje trkaće vještine u svijetu Formule 1 i napredujte do samog vrha u nagrađivanom 10-godišnjem načinu rada karijere.
  • Također je uključena Formula 2™ Series, vozački inkubator za F1, s opcijama kratke, srednje ili cijele sezone i sadržajem od 2021. i 2022.
  • Utrke na podijeljenom ekranu za dva igrača.
  • VR: uživajte u F1 do maksimuma uz kompatibilnost virtualne stvarnosti na računalu, što vam omogućuje da doživite dramatične trenutke utrke izravno iz kokpita.

Parametri

Vrsta robe
Žanr
Igra
Za uređaj

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.