PRO PLAN SMALL & MINI ADULT 9+ OPTIAGE piletina 7 kg

ilustracija

PRO PLAN SMALL & MINI ADULT 9+ OPTIAGE piletina 7 kg
PRO PLAN SMALL & MINI ADULT 9+ OPTIAGE piletina 7 kg
Br. narudžbe
AC12409821
Proizvođač
Pro Plan
Pojedinačna cijena: 790,71 Cent / kg
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Opis i parametri

Potpuna hrana za starije pse malih i patuljastih pasmina

- granule za starije pse malih i patuljastih pasmina od 9 godina
- ukusna hrana s visokokvalitetnim komadima piletine
- alternativni izvor energije iz biljnih ulja poboljšava rad mozga
- poboljšanje moždanih funkcija doprinosi boljoj interakciji psa s vlasnikom
- sadrži EPA omega-3 masnu kiselinu i glukozamin koji podržavaju zdrave zglobove i pokretljivost psa
- sadržaj proteina i masti prilagođen starijim psima podržava zdravo starenje

OPTIAGE formula sadrži visokokvalitetne sastojke koji se pažljivo obrađuju kako bi se zadržala njihova kvaliteta.
Cilj našeg istraživanja i razvoja su proizvodi koji psima pružaju znanstveno dokazane dobrobiti. Male granule koje se lako žvaču posebno su prilagođene ustima malih pasa. Uravnoteženi sadržaj minerala, vitamina D i hrskava struktura granula pomažu u održavanju zdravih zuba i desni.
Hrana pomaže u održavanju zdrave tjelesne težine i podržava pokretljivost zglobova. Povećane** razine vitamina E i C pomažu u borbi protiv promjena povezanih sa starenjem. Na taj način vaš pas može uživati u hrani koja podržava njegovo dugoročno zdravlje.
**u usporedbi s formulom Small & Mini Adult.

Piletina (15%), dehidrirani proteini peradi, pšenica, riža (12%), kukuruz, brašno od kukuruznog glutena, ekstrakti biljnog ulja (5,5%), sušena repina pulpa, brašno od pšeničnog glutena, sojino brašno, minerali, životinjska mast, riblje ulje , aromatiziranje mesnih ekstrakata, kvasac

Dodaci:
Dodaci prehrani:
mj/kg:, Vit. A: 38000, Vit. D3: 1200, vit. E: 650, mg/kg:, Vit. C: 165, željezni sulfat monohidrat: 300, bezvodni kalcijev jodat: 3,9, bakrov sulfat pentahidrat: 61, mangan sulfat monohidrat: 140, cink sulfat monohidrat: 440, natrijev selenit: 0,32, tehnološki dodaci:, ekstrakti tokoferola iz biljnih ulja: 6 mg/kg, analitičke komponente:
, Proteini: 29,0%, Udio masti: 15,0%, Udio anorganskih tvari: 7,5%, Sirova vlakna: 2,0%, Ugljikohidrati: 38,5%, EPA: 0,1%, Glukozamin: 400 mg/kg

Upute za hranjenje:
DNEVNA BRZA HRANENJA: < 1 h aktivnosti: Težina psa 1-5 kg: 30-90 g, Težina psa 5-10 kg: 90-145 g; 1 do 3 h aktivnosti: Težina psa 1-5 kg: 35-105 g, Težina psa 5-10 kg: 105-170 g. Vrijednosti prikazane u tablici su samo okvirne. Za održavanje idealne tjelesne kondicije prilagodite dozu hranjenja ovisno o razini aktivnosti, fizičkom stanju i individualnim potrebama psa. Čista svježa voda za piće uvijek treba biti dostupna. Preporučamo redovite posjete veterinaru.

Hranu čuvati na suhom i hladnom mjestu.

Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.

Parametri

Vrsta
Marka
Okus
Kvaliteta
Starost psa
Veličina psa
Veličina paketa

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.