PRO PLAN CAT ELEGANT losos 10 kg

- 17%

ilustracija

PRO PLAN CAT ELEGANT losos 10 kg
PRO PLAN CAT ELEGANT losos 10 kg
PRO PLAN CAT ELEGANT losos 10 kg
PRO PLAN CAT ELEGANT losos 10 kg
NOVOST
Br. narudžbe
AC12434317
Pojedinačna cijena
699,80 Cent / kg
Proizvođač
Purina
Bodovi vjernosti
3
1 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u četvrtak kod vas

84,30 € (635,16 kn)

69,98 € (527,26 kn)

61,93 € (466,61 kn) bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 59,22 €
Na zalihi: 1 kom, u četvrtak kod vas

69,98 € (527,26 kn)

84,30 € (635,16 kn)

61,93 € (466,61 kn) bez PDV-a

Opis i parametri

Potpuna hrana za odrasle mačke s osjetljivom kožom.

- granule za odrasle mačke s osjetljivom kožom ili dugom dlakom
- formula kontrolira stvaranje uvojaka dlake i podržava siguran prolaz hrane (digest) kroz probavni trakt
- visok sadržaj proteina i kombinacija vitamina i minerala pomaže u ograničavanju prekomjernog linjanja i održavanju zdrave kože i dlake
- vrlo ukusan recept s lososom i ostalim visokokvalitetnim sastojcima zadovoljit će i najizbirljivije mačke

Mnoge mačke (osobito dugodlake) mogu biti sklonije problemima s osjetljivom kožom kao i petljama. Hrana stoga sadrži visok udio bjelančevina, kombinaciju vitamina i minerala, te zahvaljujući tome pomaže u ograničavanju prekomjernog gubitka krzna, stvaranja kuglica dlake i sigurno pomaže njihov prolaz kroz probavni trakt. Vitamini A, C, E, cink, omega-3 i omega-6 višestruko nezasićene masne kiseline čine specifičnu kombinaciju OPTIDERMA hranjivih tvari nudeći patentirano rješenje koje dokazano doprinosi održavanju zdrave kože i lijepog krzna.

Losos (15%), pšenica, brašno od kukuruznog glutena, brašno od pšeničnog glutena, sušeni protein lososa, životinjska mast, kukuruzna krupica, celuloza, kukuruz, sušena repina pulpa, sušeno jaje, minerali, sušeni korijen cikorije (2%), aromatični mesni ekstrakti , kvasac

Dodaci:
Dodaci prehrani:
mj/kg:, vit A: 32000, vit D3: 1000, vit E: 670, mg/kg:, vit C: 140, vitamini skupine B: 310, željezni sulfat monohidrat: (Fe:): 97, bezvodni kalcijev jodat : (I:): 2,5, bakrov sulfat pentahidrat: (Cu:): 15, mangan sulfat monohidrat: (Mn:): 46, cink sulfat monohidrat: (Zn:): 150, natrijev selenit: (Se:) : 0,14 , Antioksidansi, Analitičke komponente:
, bjelančevine: 36%, udio masti: 16%, udio anorganskih tvari: 7,0%, sirova vlakna: 6,0%

Upute za hranjenje:
Preporučena dnevna doza hrane (g/dan): Težina mačke: 2-4 kg: 30-65 g, Težina mačke: 4-6 kg: 65-95 g, Težina mačke: 6-8 kg: 95-125 g. doze za održavanje idealnog tjelesnog stanja mogu varirati ovisno o dobi, razini aktivnosti i klimatskim uvjetima. Provjerite tjelesnu težinu vaše mačke i prilagodite dozu hrane njenoj trenutnoj tjelesnoj težini. Čista svježa voda za piće uvijek treba biti dostupna. Preporučamo redovite posjete veterinaru.

Čuvajte hranu na hladnom i suhom mjestu.

Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.

Parametri

Vrsta
granule
Vrsta robe
Potrepštine za mačke
Marka
PROPLAN
Okus
losos
Starost mačaka
odrasla mačka
Namijenjeno
zajednička aktivnost
Kvaliteta
super premium
Veličina paketa
10 kg

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 581 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 49000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

90% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.