PHILIPS Hue Outdoor remen, bijela boja i ambijent, 2m EU
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Isporuka uključuje napajanje i utikač
Ova jedinica dolazi sa svime što vam treba, a to je svjetlosna traka i vanjska utičnica. Dakle, sve što trebate učiniti je sve raspakirati, izvesti montažu po želji i uključiti.
Pametna kontrola kod kuće i van kuće
Osvijetlite svoje eksterijere kako biste mogli vidjeti što se događa vani. Nakon spajanja vanjskih svjetala na Hue Bridge, možete ih kontrolirati na bilo koji način. Koristite unutarnje prekidače Philips Hue ili Philips Hue na svom uređaju. Svojim vanjskim svjetlima možete čak upravljati glasom (pomoću Amazon Alex, Apple HomeKit ili Google Assistant). Postavite raspored osvjetljenja koji oponaša vašu prisutnost. Upravljajte svojim vanjskim prostorom od kuće ili bilo gdje drugdje.
Postavite mjerač vremena za svoju udobnost
Produžite večer vani, dovršite ono što trebate u vrtu ili jednostavno iznesite smeće u mrak. Postavite svjetla Philips Hue da se uključe automatski prema rasporedu ili upotrijebite rutinu izlaska/zalaska sunca. Na taj način se, naravno, mogu i gasiti i regulirati svjetla. Nikada se nećete morati brinuti hoćete li ga ponovno ostaviti uključenog.
Zahtijeva Philips Hue Bridge
Uparite svjetla s Philips Hue Bridge kako biste njima mogli upravljati putem pametnog telefona ili tableta putem Philips Hue. Ili upravljajte svjetlima Philips Hue s Hue unutarnjim dimmerom koji vam omogućuje da uključite, isključite i kontrolirate.
Prilagodite svjetla da vas dočekaju kod kuće
Doživite praktičnost automatskog uključivanja svjetala kada stignete i gašenja kada odlazite. Prilikom raspakiranja automobila i ulaska u kuću uvijek ćete imati pravo svjetlo. Jednostavno postavite aplikaciju Hue na način rada Home ili Out of Home za upravljanje svim svjetlima. Ili neka ga svjetla kontroliraju prema vašem položaju, bez pritiskanja niti jedne tipke. To je tako jednostavno.
Obojite svoju vanjštinu u 16 milijuna boja
Uz vanjsku rasvjetu Philips Hue, imate neograničene mogućnosti za dodavanje šarma svojoj vanjštini. Igrajte se sa 16 milijuna boja i svim nijansama bijelog svjetla i stvorite efekt koji želite. Istaknite predmete, drveće ili staze, neka se vaš prostor istakne. Aplikacija Hue omogućuje spremanje omiljenih postavki, kojih se onda možete prisjetiti u bilo kojem trenutku klikom prsta.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.