PHILIPS Hue COL LightStrip Plus, bijela i proširenje ambijenta u boji
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Zahtijeva Lightstrip Plus s podrškom za Bluetooth
Ovaj se proizvod može koristiti samo za produžavanje trake Philips Hue Lightstrip Plus s podrškom za Bluetooth. Provjerite imate li osnovni Lightstrip proizvod s podrškom za Bluetooth. To možete vidjeti po Bluetooth logotipu na pakiranju.
Produžetak do 10 metara
Proširite postojeću rasvjetu Philips Hue Lightstrip Plus do 10 metara dodavanjem produžetaka za metar *. Postoji bezbroj mogućnosti ugradnje, od jakog svjetla na izbočini do mekog navigacijskog svjetla u hodniku ili na stepenicama. Philips Hue Lightstrip Plus jamči punu postojanost boja od prvog do posljednjeg nastavka. * Proširenje mora biti u verziji kompatibilnoj s Bluetoothom.
Jarko svjetlo za praktičnu upotrebu i za upotpunjavanje raspoloženja
Uz izvrsnu pokrivenost svjetlom duž cijele duljine i visoku svjetlosnu snagu od 1600 lumena, svjetlosne trake Philips Hue pružaju dovoljno svjetla za dekorativne i funkcionalne svrhe.
Kontrolirajte do 10 svjetala putem Bluetootha
Hue Bluetooth aplikacija omogućuje vam upravljanje pametnom Hue rasvjetom u jednoj prostoriji u vašem domu. Možete dodati do deset pametnih svjetala i upravljati njima pritiskom na gumb na svom mobilnom uređaju.
Upravljajte svjetlima glasom
Philips Hue radi s glasovnim asistentima Amazon Alexa ili Google Assistant kada je uparen s uređajima Google Nest ili Amazon Echo. Pomoću jednostavnih glasovnih naredbi možete kontrolirati nekoliko svjetala, ali čak i jednu svjetiljku u prostoriji.
Tehničke specifikacije
- Boja: višebojna
- Materijal: silikon
- Zaštita okoliša
- Radna vlažnost: 5%
- Radna temperatura: -20 do 45°C
- Uključuje dodatne značajke / dodatke
- Promjena boje (LED): Da
- Efekt raspršene svjetlosti: Ne.
- Zatamnjenje: Da
- Integrirani LED: Da
- Jamčiti
- 2 godine: Da
- Svjetlosna traka
- Temperatura kromatičnosti: 2000-6500 K
- Rezanje: Da
- Obnovljivi: Da
- Ulazni napon: 220V-240V
- Maks. Snaga u stanju pripravnosti: 0,5 W
- Ukupna svjetlosna snaga: Svjetiljka: 950
- Uključujući proširenje: 1600: Potrošnja energije: 11,5 W
- Drugačiji
- Vrsta: Neizravno osvjetljenje
- Potrošnja električne energije
- Potrošnja energije: 11,5 W
- Dimenzije i težina proizvoda
- Visina: 0,55 cm
- Duljina: 100 cm
- Širina: 1,45 cm
- Servis
- Jamstvo: 2 godine
- Tehnički podaci
- Vijek trajanja do: 25.000 h
- Životni vijek: 25 000 h
- IP kod: IP20
- Klasa zaštite: II - dvostruka izolacija
- Sadržaj paketa
- Kabel s kutnim konektorom: 1
- Dimenzije i težina paketa
- EAN / UPC - proizvod: 8718699703448
- Neto težina: 0,062 kg
- Bruto težina: 0,115 kg
- Visina: 14.000 cm
- Duljina: 5.500 cm
- Širina: 8.800 cm
- Broj materijala (12NC): 929002269201
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.