PHILIPS Hue bijela 9W 800 E27 3kom
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Tehničke specifikacije
- Dimenzije (Š × V × D)
- 61x110
- Radna vlažnost
- 5%
- Radna temperatura
- -20 do 45°C
- Opcija isključivanja zvuka s Hue Switch i Hue aplikacijom
- Da
- 2 godine
- Da
- Klasa energetske učinkovitosti (EEL)
- F
- Jamčiti
- 2 godine
- Masa
- 67 g
- Tehnologija žarulja
- LED
- Svjetlosni tok na 2700 K (tvornička zadana postavka)
- 806 lm
- Temperatura kromatičnosti
- 2700K (topla bijela)
- Promjer
- 61 mm
- Energetska oznaka (ACC (EU) 874/2012; A ++ - E)
- F
- Utičnice
- E27
- Oblik proizvoda
- A60
- Visina
- 110 mm
- Ulazni napon
- 220V-240V
- Životni vijek
- 25.000 h
- Izlaz svjetla
- Toplo bijelo svjetlo
- Svjetlosni tok
- 800 lm
- Maks. radna snaga
- 9 W
- Maks. pripravna snaga
- 0,41 W
- Broj ciklusa prebacivanja
- 50 000
- Faktor snage
- 0.5
- Nominalni vijek trajanja
- 25.000 h
- Softver koji se može nadograditi
- Da
- Pokreni
- Trenutni 100% izlaz svjetla
- Potrošnja energije
- 9 W
- Komunikacijski protokol
- Bluetooth i Zigbee
- Softver koji se može nadograditi
- Prilikom spajanja na Bluetooth aplikaciju ili Hue Bridge
- Hue žarulje
- 3
- kompatibilan s HomeKit tehnologijom
- Da
- IOS
- Da
- Philips Hue
- iOS 13 i noviji
- Android 8.0 i noviji
- Glasovni asistenti
- Amazon Alexa
- Google pomoćnik
- Microsoft Cortana (putem Hue Bridgea)
- Apple HomeKit (putem Hue Bridgea)
- Philips Hue Bluetooth
- IOS 11 i noviji
- Android 7.0 i noviji
- EAN / UPC - proizvod
- 8719514329881
- Neto težina
- 0,212 kg
- Bruto težina
- 0,321 kg
- Visina
- 174.000 mm
- Duljina
- 140.000 mm
- Širina
- 146.000 mm
- Broj materijala (12NC)
- 929001821627
Ugodno, meko bijelo svjetlo
Svjetlina ovih žarulja usporediva je s tradicionalnim žaruljama snage 60 W. Njihovo bijelo svjetlo možete osvijetliti, na primjer, kada čitate na kauču, slušate glazbu ili se opuštate u sobi.
Kontrolirajte do 10 svjetala putem Bluetootha
Hue Bluetooth aplikacija omogućuje vam upravljanje pametnom Hue rasvjetom u jednoj prostoriji u vašem domu. Možete dodati do deset pametnih svjetala i upravljati njima pritiskom na gumb na svom mobilnom uređaju.
Upravljajte svjetlima glasom
Philips Hue radi s glasovnim asistentima Amazon Alexa ili Google Assistant kada je uparen s uređajima Google Nest ili Amazon Echo. Pomoću jednostavnih glasovnih naredbi možete kontrolirati nekoliko svjetala, ali čak i jednu svjetiljku u prostoriji.
Stvorite pravu atmosferu s mekim bijelim svjetlom
Hue žarulje i rasvjetna tijela emitiraju meku bijelu svjetlost. Ova pametna svjetla mogu se prigušiti (od jakog dnevnog do prigušenog noćnog svjetla) kako biste svoj dom ispunili idealnim intenzitetom toplog svjetla baš kada vam to odgovara.
Hue Bridge vam donosi kompletan raspon značajki pametne rasvjete
Nabavite Hue Bridge za svoja pametna svjetla (prodaju se zasebno). Uživajte u cijelom nizu značajki Philips Hue. Hue Bridge vam omogućuje dodavanje do 50 pametnih svjetala kojima možete upravljati kod kuće. Ako želite automatizirati cijelu konfiguraciju rasvjete pametnog doma, stvorite rutine. Upravljajte svjetlima kada niste kod kuće i nabavite druge dodatke, kao što su senzori pokreta ili pametni prekidači.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.