PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)

MARATON
- 27%
POPUSTA

ilustracija

PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)
Br. narudžbe
3847660
OEM
3MCCE/4BE
Proizvođač
Panasonic
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 17 kom, u utorak kod vas

26,69 €

19,61 €

15,69 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 19,18 €
Na zalihi: 17 kom, u utorak kod vas

19,61 €

26,69 €

15,69 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

PANASONIC HR6 AA 3MCCE/4BE ENELOOP N (Blister 4 kom.)

EAN proizvoda: 5410853064190

Snažna baterija s dugim vijekom trajanja

Eneloop AA je dugotrajna nikl-metal-hidridna (Ni-MH) ćelija koju možete puniti do 2100 puta.

To štedi vaš novčanik

Eneloop baterije ne treba stalno mijenjati novima. Samo ih napunite i ne morate trošiti na još jedan.

Najbolji izbor za okoliš

Višestrukim punjenjem Eneloop baterija doprinosite smanjenju proizvedenog otpada.

Dugotrajno

Eneloop baterije imaju vrlo nisko samopražnjenje – nakon 10 godina mogu zadržati do 70% svog izvornog kapaciteta.

Kraljevska izvedba

Eneloop baterije mogu jako dugo održavati napon iznad razine od 1,1 volta, ispod koje se mnogi uređaji isključuju ili prijavljuju nisku razinu napunjenosti, čak i blizu granice njihovog potpunog pražnjenja. Zahvaljujući tome, vaš uređaj će duže trajati u radu.

Zima nije neprijatelj

Eneloop baterije su izvrstan izbor čak i za korištenje na niskim temperaturama. Imaju izvrsne performanse čak i na 0 °C i mogu bez problema raditi do -20 °C, iako im je vrijeme rada u tim uvjetima skraćeno.

Tehničke specifikacije

  • Vrsta: R06, HR6, AA, R6, 3MCCE/4BE
  • Tehnologija: NiMH
  • Ciklusi punjenja: 2100
  • Punjenje u proizvodnji isključivo solarnom energijom
  • Nisko samopražnjenje: 90% kapaciteta nakon 12 mjeseci, 75% kapaciteta nakon 60 mjeseci skladištenja
  • Može se koristiti do -20 °C
  • Kapacitet: serija 2000mAh, min. 1900 mAh

Parametri

Vrsta robe
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.