ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)

- 12%

ilustracija

ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)
ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)
ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)
ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)
ORAVA AC-011 hladnjak (grijač)
Br. narudžbe
3P7310299
OEM
AC-011
Proizvođač
ORAVA
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Po potrebi, uređaj se može koristiti i za zagrijavanje okolnog zraka u prostoriji. Pomoću dvostupanjske kontrole moguće je odabrati sporo ili brzo grijanje
Prijenosni hladnjak zraka 4 u 1

AC-011 će zamijeniti nekoliko uređaja. Može funkcionirati kao hladnjak, grijač, ovlaživač i pročišćivač zraka.
To je učinkovit hladnjak zraka koji povoljno i elegantno poboljšava klimu u prostorima srednje veličine. To je inteligentna kombinacija ventilatora i klima uređaja koja šalje struju hladnog zraka u prostoriju. Hlađenje puhalom postiže se isparavanjem vode iz spremnika za vodu od 8 l. Osim zračnog hlađenja, AC-011 se razlikuje od konvencionalnih ventilatora po tome što se zrak vlaži i čisti kako bi se poboljšala klima u prostoriji.
Glavna prednost rashladnog zraka u odnosu na konvencionalne klima uređaje je izvrsna energetska učinkovitost - bez obzira na energetski razred klima uređaja. Uz potrošnju od samo 65 W, uređaj značajno i kontinuirano osvježava male i srednje prostorije do veličine 50 m3. Uštede u troškovima rada mogu doseći relativno visok iznos u redovnom sezonskom radu.

Tri razine performansi i opcijski preklopni automatski pokret omogućuju preciznu prilagodbu trenutnim vremenskim uvjetima, veličini prostorije i rasporedu sjedala. Još jedan plus rashladnog zraka je potpuna odsutnost lokacijskih ograničenja, pa su do sada čak i mobilni klima uređaji trebali ventilacijsku cijev, a time i mjesto blizu prozora, za uklanjanje toplog zraka. Zahvaljujući 4 transportna kotača i paru udubljenih ručki sa strane, ova prednost uređaja može se jednostavno koristiti.
Uređaj ne podliježe nikakvim ograničenjima kada se instalira na otvorenom ili u zatvorenom prostoru. Nije potrebno zatvarati prozore i vrata. Uređaj ne zahtijeva pažnju tijekom rada, jer je potrošnja vode od 1 litre na sat toliko niska da je obično dovoljno dopuniti vodu samo jednom dnevno. Dva isporučena akumulatora za hlađenje naizmjenično podržavaju hlađenje zrakom.

Po potrebi, uređaj se može koristiti i za zagrijavanje okolnog zraka u prostoriji. Pomoću dvostupanjske kontrole moguće je odabrati sporo ili brzo grijanje.

Uređajem se upravlja jednostavno putem daljinskog upravljača ili preko LED upravljačke ploče.

Dimenzije
Visina 68 cm popravak
Širina 37 cm popravak
Dubina 33 cm

Kapacitet spremnika za vodu: 8 l
Daljinski upravljač
Napajanje: 230V ~ 50 Hz, maksimalno 1800 W
Dimenzije: 370 x 330 x 680
Dizajniran za manje prostorije (do 50 m3)

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.