Optoma W330UST projektor (DLP, WXGA, 3.600 ANSI, 20.000: 1, HDMI, VGA, RS232, 16W zvučnik)
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Optoma projektor W330UST
EAN: 5055387660670
Integrirani zvučnik
Ugrađeni zvučnik za iznimnu kvalitetu zvuka.
Ušteda energije
Tehnologija Eco+ za visoki kontrast i dulji vijek trajanja žarulje.
Kontrola projektora
Daljinsko upravljanje i nadzor pomoću RS232 naredbi.
Nevjerojatne boje
Pouzdana izvedba boja za bilo koji sadržaj i okruženje.
Visoki kontrast
Projektor visokog kontrasta za veću dubinu slike.
Puni 3D
Prikazuje pravi 3D sadržaj iz gotovo bilo kojeg 3D izvora.
Tehničke specifikacije
- Tehnologija projektora: DLP
- Izvorna razlučivost: WXGA (1280 x 800)
- Najveća razlučivost: WUXGA (1920 x 1200)
- Svjetlina: 3.600 ANSI lumena
- Omjer kontrasta: 20 000:1
- Format prikaza: 16:10 (nativni), 4:3 (kompatibilan)
- Izvor svjetla: Lampa
- Snaga lampe: 240W
- Vijek trajanja žarulje (sati): 4000 (svijetli način), 10000 (Eko), 15000 (Dinamički način)
Kompatibilnost i povezivost
- Ulazi: 2x HDMI, VGA, kompozitni, audio ulaz, 2x USB-A čitač/bežični, RJ45, RS232
- Izlazi: Audio izlaz, VGA izlaz (dijeli se s VGA2 ulazom), USB-A napajanje, USB daljinski miš/usluga, 3D sinkronizacija
- Kompatibilnost računala: SVGA, VGA, SXGA, UXGA, XGA, WXGA, HD, Mac
- 2D kompatibilnost: NTSC, PAL, SECAM, SDTV 480i/p, 576i/p, HDTV 720p(50/60Hz), 1080i(50/60Hz), 1080P(50/60Hz)
- 3D kompatibilnost: Podržava sve obavezne 3D formate HDMI 1.4a (paket okvira, jedan pored drugog, vrh-dolje) i naviše pretvara brzinu okvira od 60Hz do 120Hz ili 24Hz do 144Hz (tj. 60 ili 72 okvira po oku).
Radni uvjeti
5°C ~ 40°C, maks. vlaga 85%, maks. nadmorska visina 3.000 m
Zvučnik i razina buke
- Broj govornika: 1
- Zvučnik: 16 W
- Razina buke (dB): 25
Napajanje
100~240V, 50~60Hz
Pribor
- Standardni pribor: Kabel za napajanje, daljinski upravljač, Wi-Fi adapter
- Dodatna oprema: univerzalni zidni nosač, DLPLink™ 3D naočale, bežični USB adapter
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.