OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena

MARATON
- 12%
POPUSTA

ilustracija

OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena
Br. narudžbe
31288550
OEM
5011103077
Proizvođač
OnePlus
Bodovi vjernosti: 25
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB, EU, zelena

Oblikovati

Nenametljiv i elegantan, ovo je OnePlus Nord 3 5G. Završeno u Misty Green sa sjajnim završetkom od celadon stakla, ovaj mobilni telefon izgleda doista luksuzno. Njegov tanak dizajn, koji mjeri samo 8,15 mm, i ravni rubovi osiguravaju udobno držanje.

Prikaz

Zaslon OnePlus Nord 3 5G je Super Fluid AMOLED od 17,12 cm (6,74 inča) s prilagodljivom dinamičkom brzinom osvježavanja od 120 Hz. Bez plastičnog okvira, glatko se ulijeva u rubove telefona, što jamči nevjerojatno iskustvo gledanja.

Izvođenje

Telefon pokreće MediaTek Dimensity 9000 čip koji nudi performanse na vrhunskoj razini. Dodaje do 16 GB brzog LPDDR5X RAM-a i značajku upravljanja memorijom RAM-Vita za bolji multitasking.

Hlađenje

Veliki VC rashladni sustav održava rad telefona sigurnim i glatkim čak i tijekom najzahtjevnijih sesija igranja i uređivanja fotografija.

Fotoaparati

OnePlus Nord 3 5G ima Sony IMX890 senzor od 50 MP, isti onaj koji se koristi u vodećim modelima kao što su OnePlus 11 i 11R. Tu su i dva 1080p video načina za klasično i HDR snimanje u boji kao i akcijske snimke pri 60 fps.

Punjenje

Telefon je opremljen 80W SUPERVOOC Endurance Edition tehnologijom za super brzo punjenje. Zahvaljujući Battery Health Engineu, broj ciklusa punjenja se udvostručuje s 800 na 1600, što znači četiri godine dnevnog punjenja na više od 80% kapaciteta baterije.

Tehničke specifikacije

  • Veličina zaslona: 6,74"
  • Rezolucija: 2772 x 1240 piksela, 450 ppi
  • Omjer zaslona i tijela: 93,5%
  • Omjer slike: 20,1 : 9
  • Brzina osvježavanja: 40-120 Hz dinamički
  • Vrsta zaslona: 120 Hz Super Fluid AMOLED
  • Operativni sustav: OxygenOS 13.1 temeljen na Android™ 13
  • PROCESOR: Temeljen na tehnologiji MediaTek Dimensity 9000.
  • GPU: Arm Mali G710 MC10
  • RAM: 16 GB
  • Pohrana: 256 GB
  • Baterija: 5000 mAh
  • Dual SIM: Da (utor za dvije nano SIM kartice)
  • Bluetooth: 5.3
  • NFC: Da
  • Pozicioniranje: GPS, BDS, GLONASS, GALILEO, QZSS
  • Vrsta USB-a: USB-C
  • Dolby Atmos: Da
  • Visina: 162,6 mm
  • Širina: 75,1 mm
  • Debljina: 8,1 mm
  • Težina: 193,5 g

Sadržaj paketa

  • OnePlus Nord 3 5G
  • 80W strujni adapter SUPERVOOC
  • Type-C kabel (podržava USB 2.0)
  • Zaštita zaslona (već instalirana)
  • Odvojivi pretinac za SIM karticu
  • pismo dobrodošlice
  • Kratki vodič
  • Članska iskaznica Red Cable Cluba
  • Sigurnosni priručnik

Parametri

Operacijski sustav
Tip
Broj jezgri procesora
Bežična tehnologija
Podatkovne usluge
Produžetak
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Vrsta zaslona
Certifikat
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Vrsta baterije
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.