OLED bijelo Pokemon Scarlet&Violet izdanje

ilustracija

OLED bijelo Pokemon Scarlet&Violet izdanje
OLED bijelo Pokemon Scarlet&Violet izdanje
OLED bijelo Pokemon Scarlet&Violet izdanje
OLED bijelo Pokemon Scarlet&Violet izdanje
Br. narudžbe
745021114
Proizvođač
NINTENDO
Bodovi vjernosti: 22
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Igra Pokemon Scarlet & Violet nije uključena.

Upoznajte najnoviji dodatak Nintendo Switch obitelji konzola! Već 8. listopada Nintendo Switch (OLED model) donosi svestranost igranja na Nintendo Switch konzoli, novo sa živopisnim OLED zaslonom od sedam inča, široko podesivim postoljem i drugim novitetima.

Zaslon od sedam inča

Nintendo Switch (OLED model) ponudit će živahan zaslon od sedam inča s tanjim okvirom. Zahvaljujući većem zaslonu, živim bojama i većem kontrastu, možete uživati u najboljim trenucima igranja u ručnom i stolnom načinu rada.

Široko podesivo kretanje

Uživajte igrajući u stolnom načinu rada pod kutom gledanja koji vam najbolje odgovara. Preokrenite postolje i prenesite upravljač drugom igraču kako biste podijelili zaslon i uživali u svim vrstama igre za više igrača bilo kada i bilo gdje.
Upoznajte najnoviji dodatak Nintendo Switch obitelji konzola! Već 8. listopada Nintendo Switch (OLED model) donosi svestranost igranja na Nintendo Switch konzoli, novo sa živopisnim OLED zaslonom od sedam inča, široko podesivim postoljem i drugim novitetima.

Zaslon od sedam inča

Nintendo Switch (OLED model) ponudit će živahan zaslon od sedam inča s tanjim okvirom. Zahvaljujući većem zaslonu, živim bojama i većem kontrastu, možete uživati u najboljim trenucima igranja u ručnom i stolnom načinu rada.

Široko podesivo kretanje

Uživajte igrajući u stolnom načinu rada pod kutom gledanja koji vam najbolje odgovara. Preokrenite postolje i prenesite upravljač drugom igraču kako biste podijelili zaslon i uživali u svim vrstama igre za više igrača bilo kada i bilo gdje.

Nova docking stanica s mogućnošću spajanja mrežnog kabela

Priključna stanica u Nintendo Switchu (OLED model) uključuje dva USB priključka, HDMI priključak za spajanje na TV i novi priključak za spajanje mrežnog kabela, koji će osigurati stabilniju vezu tijekom online igranja u TV modu.#

64 GB interne memorije

Nintendo Switch (OLED model) nudi 64 GB interne memorije. Možete dobiti dodatni prostor korištenjem kompatibilne microSD kartice (prodaje se zasebno). Preuzmite svoje omiljene igre i igrajte ih bilo kada i bilo gdje.

Integrirani zvučnici s poboljšanim zvukom

Možete uživati u poboljšanom zvuku u ručnom i stolnom načinu rada.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.