Nedis WIFIWK10CGS - kuhalo za vodu | Wi-Fi | 1,7 l | Staklo | 60,70,80,90,100 °C | Indikator temperature | Rotirajući za 360 stupnjeva

ilustracija

Nedis WIFIWK10CGS - kuhalo za vodu | Wi-Fi | 1,7 l | Staklo | 60,70,80,90,100 °C | Indikator temperature | Rotirajući za 360 stupnjeva
Br. narudžbe
AG900324
OEM
WIFIWK10CGS
Proizvođač
Nedis
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

SmartLife kuhalo za vodu Wi-Fi | 1,7 l | Staklo | 60,70,80,90,100 °C | Indikator temperature | rotirajući za 360 stupnjeva | Skriveni grijaći element | Strix® kontroler | Zaštita od suhog kuhanja | Android™ / IOS Učinite svoj svakodnevni život lakšim i pametnijim s ovim pametnim kuhalom za vodu. Spojite kuhalo na Wi-Fi s Nedis SmartLife aplikacijom, napunite ga vodom i upravljajte njime gdje god se nalazili. Kuhalo za vodu možete uključiti jednim gumbom na telefonu ili jednostavnom glasovnom naredbom omiljenom glasovnom asistentu, bez obzira na to ležite li u krevetu, sjedite na drugoj strani sobe ili se vraćate kući. Pametno kuhalo za vodu ne samo da može kuhati vodu, već je može i zagrijati i održavati na željenoj temperaturi. Sve se to može podesiti u aplikaciji, glasovnim naredbama ili na LED zaslonu osjetljivom na dodir u gornjem dijelu ručke kuhala za vodu. Temperatura se može podesiti u koracima od 10° između 40-100°C za savršenu šalicu čaja. Trenutna temperatura prikazana je u aplikaciji i na zaslonu kuhala za vodu. Plavo pozadinsko osvjetljenje uključuje se zajedno s kuhalom za vodu, a postizanje željene temperature označava zvučni signal i push obavijest. Staklena posuda s elementima od nehrđajućeg čelika može primiti 1,7 litara vode i svojim će se bezvremenskim dizajnom uklopiti u svaku kuhinju ili ured. Uklonjivi filtar za kamenac smanjuje količinu kamenca u pićima. Baza od nehrđajućeg čelika minimalistična je i omogućuje okretanje kuhala za vodu za 360°. Kombinirajte kuhalo za vodu s ostalim Nedis SmartLife proizvodima kao što su svjetla, pametni utikači, senzori i grijači kako biste stvorili savršeno pametno jutro. Značajke - Spaja se izravno na Wi-Fi mrežu, tako da nije potrebno dodatno čvorište - Upravljajte kuhalom pomoću aplikacije, postavite automatski način rada ili raspored ili koristite glasovnu kontrolu u kombinaciji s Amazon Alexa ili Google Home asistentima - Podesiva temperatura između 40-100 °C s intervalima od 10 ° - Tipke na dodir na ručki - Zagrijava vodu na željenu temperaturu ili je kuha i održava na željenoj temperaturi - Staklena posuda s elementima od nehrđajućeg čelika zapremine 1,7 l - Uklonjivi filter za kamenac za smanjenje kamenca u vašim pićima - Minimalističko okruglo postolje od nehrđajućeg čelika omogućuje okretanje kuhala za vodu za 360° - Može se kombinirati s drugim Nedis SmartLife proizvodima kao što su svjetla, pametni utikači, senzori i grijači za stvaranje savršenog pametnog jutra. - Plavo pozadinsko osvjetljenje kada je kuhalo uključeno Sadržaj paketa Smart Kettle Base Specifikacije proizvoda Skladištenje kabela Da Svjetlo indikatora Da Neklizajuće dno Da Signal upozorenja Da Indikator temperature Da Vrsta izvora napajanja Mrežno napajanje Maksimalno pojačanje antene 2,5 dBi Materijal Staklo Nehrđajući čelik Indikator razine vode Da Volumen spremnika 1,7 L Zaštita od suhog kuhanja Da Skriveni grijaći element Da Rotirajući za 360 stupnjeva Da Strix® kontroler Da Bojler za vodu Oblik vrča Maksimalna potrošnja energije 2200 W Maksimalna snaga prijenosa 18 dBm Aplikacija koja se može preuzeti za Android™ IOS LED rasvjeta Da Prikaz temperature Digitalni materijal pokriva stakleni prijenos frekvencijski raspon 2412 - 2472 MHz Vrsta utikača F (CEE 7/7) Bežična tehnologija Wi-Fi Podesiva temperatura 60,70,80,90,100 °C Duljina kabela za napajanje 0,75 m Ulazni napon 220 - 240 V AC

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.