Nedis WIFICI11CWT - WiFi Smart IP kamera | Senzor za praćenje klime | FULL HD 1080p

ilustracija

Nedis WIFICI11CWT - WiFi Smart IP kamera | Senzor za praćenje klime | FULL HD 1080p
Br. narudžbe
AG714768
OEM
WIFICI11CWT
Proizvođač
Nedis
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ova pametna kućna IP kamera bitan je dodatak svakom pametnom kućnom sustavu i povezuje se izravno na vašu kućnu Wi-Fi mrežu - nije potreban nikakav dodatni adapter da bi se aktivirala pokretom ili zvukom u sobi. Dodatni senzor za nadzor klime u ovoj jedinici također se može koristiti za praćenje temperature i vlažnosti u prostoriji. Potpuno kompatibilan sa svim ostalim Nedis® SmartLife proizvodima. Smart IP Camera Kućna automatizacija ponovno je malo lakša. Ova jednostavna kamera može se jednostavno spojiti na postojeću Wi-Fi mrežu za praćenje bilo kakvog zvuka ili kretanja u sobama. Kako bi se postigla potpuno jasna slika, snima u FULL HD rezoluciji (1280 × 720 piksela). Zahvaljujući noćnom načinu snimanja s dometom od 5 metara, kamera također snima jednako kvalitetnu sliku čak i noću. Kamera podržava microSD karticu kapaciteta do 128 GB (nije uključena u paket) što jamči dovoljno prostora za snimanje. Zahvaljujući svom prilagodljivom i fleksibilnom dizajnu, može se postaviti bilo gdje u prostoriji, odakle će snimati sa svojim 1/4" CMOS senzorom u vidnom polju od 110°. Jedinica također dolazi s držačem kamere za pričvršćivanje na zidovima sobe. Može raditi kao monitor za bebe. Ova pametna IP kamera nudi dvosmjernu komunikaciju (razgovor i slušanje), pa se može koristiti i kao monitor za bebe koji emitira čist zvuk. Može raditi kao nadzor klime senzor.Uređaj također ima instaliran senzor vlažnosti i klime za pružanje informacija o klimi u prostoriji.O Nedis® SmartLifeOtkrijte široku i stalno rastuću ponudu proizvoda - kao što su žarulje, prekidači, utikači, senzori i kamere - koji može se kontrolirati putem intuitivne i jednostavne aplikacije. Uz glasovno upravljanje koje podržavaju Amazon Alexa ili Google Home, ne trebate ništa osim svoje postojeće Wi-Fi mreže kako biste jednostavno stvorili povezani sustav pametnog doma. Bilo da tražite jednostavna pametna žarulja ili utikač, ili želite automatizirati cijeli svoj dom, počnite otkrivati koliko je pametna tehnologija danas dostupna. Bežična tehnologija Wi-Fi Boja Bijela Značajke 2-smjerni zvuk Noćni vid Dizajn kamere Minijaturni utikač Euro / Type C (CEE 7/16) Maks. rezolucija 1080P Sučelje USB (Micro) Vrsta pohrane microSD Aplikacija koja se može preuzeti za Android™ i iOS Frekvencijski raspon 2400 - 2483,5 MHz Kompatibilno s Nedis® SmartLife LED 1 Maks. prijenosa radijske snage 18,5 dBm Megapiksel 2 MPiksela Noćni vid 10 m Objektiv 2,5 mm Čip slike 1/4\" CMOS Radna temperatura 0 - 50 °C Držač dodatne opreme Kamera AC adapter EU utikač Ljepljiva podloga USB kabel Ulazni napon 5 VDC Pojačanje antene 3 dBi Kut zahvata 110°

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.