Nedis HPBT1201BK- Bežične slušalice | Bluetooth | Do 20 sati | Kontrolirajte pritiskom na | Podrška za glasovno upravljanje |

ilustracija

Nedis HPBT1201BK- Bežične slušalice | Bluetooth | Do 20 sati | Kontrolirajte pritiskom na | Podrška za glasovno upravljanje |
Br. narudžbe
AG900313
OEM
HPBT1201BK
Proizvođač
Nedis
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Bežične over-ear slušalice Maksimalno vrijeme reprodukcije baterije: 20 sati | Ugrađeni mikrofon | Kontrolirajte pritiskom na | Podrška za glasovno upravljanje | Kontrola glasnoće Uživajte u strujanju glazbe i telefonskim pozivima uz ove Nedis® Bluetooth® 5.0 over-ear slušalice s podrškom za glasovno upravljanje. Slušalice omogućuju reprodukciju do 20 sati. Ako vam se baterija isprazni, možete koristiti isporučeni audio kabel. Driveri od 40 mm osiguravaju prvoklasnu kvalitetu zvuka. Kompatibilni su s Google Assistantom i Siri, tako da ih možete zamoliti da puštaju glazbu, navigaciju, online informacije i još mnogo toga glasom. Slušalice će tako postati savršen dodatak vašem životu uz pametne uređaje. Zahvaljujući prekoušnom dizajnu, ove slušalice savršeno pristaju svakom korisniku i prikladne su za svaku upotrebu. Značajke • Bežični dizajn - nema problema s kabelom • Maksimalno vrijeme reprodukcije do 20 sati - kako bi se osigurala reprodukcija glazbe ili telefonskih poziva • Ugrađeni mikrofon - omogućuje telefoniranje bez upotrebe ruku • Tehnologija Bluetooth® 5.0 - za stabilnu i čistu vezu • Integrirana kontrola - za pauziranje/reprodukciju glazbe, povećanje/smanjenje glasnoće, odgovaranje/prekidanje/odbijanje poziva ili korištenje glasovne kontrole • Punjenje traje samo 2 sata - tada možete uživati u 20 sati reprodukcije Sadržaj paketa Slušalice Audio kabel Punjenje USB kabel Brzi početak vodič Specifikacije proizvoda Dizajn kabela Okrugli Boja Crna Materijal ABS Ugrađeni mikrofon Da Punjiv Da Frekvencijski raspon prijenosa 2402-2480 MHz Maksimalni dobitak antene 0 dBi Bluetooth® raspon signala 10 m Frekvencijski odziv 20 Hz - 20 kHz Vrsta kontrolne tipke Push kontrola Podržani kodeci Bluetooth ® SBC Podržana bežična tehnologija Bluetooth® Ulazni konektor za napajanje (y) Micro USB Vrsta izvora napajanja Napajanje na baterije Bluetooth® profili podržani A2DP AVRCP HFP HSP Kabel za napajanje Strana B Micro USB Kabel za napajanje Strana A USB Vrsta veze Žičane Bežične značajke dizajna slušalica Podesiva traka za glavu Preklopivi ulaz napon 5 V DC Maksimalno vrijeme punjenja baterije 2 sata Kontrola glasnoće Da Verzija Bluetooth® 5.0 Glasovno upravljanje Podrška Google Assistant Siri Vrsta baterije Ugrađen Li-Pol Impedancija 16 Ohm Duljina kabela za napajanje 0,30 m USB utikač Vrsta slušalica preko uha Ulazna struja 0,5 A Driver Veličina 40 mm Kapacitet baterije 250 mAh Maksimalna snaga prijenosa 8 dBm Težina 160 g Maksimalno vrijeme čekanja 250 sati Maksimalno vrijeme reprodukcije baterije 20 sati

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.