Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi

MARATON
- 4%
POPUSTA

ilustracija

Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Natec optički miš SISKIN 2/1600 DPI/Uredski/Optički/Za dešnjake/Bežični USB + Bluetooth/Plavi
Br. narudžbe
AH23100000539
OEM
NMY-1971
Proizvođač
NATEC
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 16 kom, u utorak kod vas

16,43 €

15,71 €

12,57 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 15,68 €
Na zalihi: 16 kom, u utorak kod vas

15,71 €

16,43 €

12,57 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Natec optički miš SISKIN 2

Radite učinkovitije s tihim i preciznim optičkim mišem koji podržava do tri uređaja istovremeno.

Podržava do 3 uređaja istovremeno

Upravljajte više uređaja jednim mišem koristeći Bluetooth 5.0 i 2,4 GHz odašiljač. Prebacivanje je jednostavno zahvaljujući gumbu na dnu.

Optički senzor s tri DPI razine

Maksimalna razlučivost 1600 DPI s mogućnošću postavljanja na 800 ili 1200 DPI za veću točnost.

Radite kad god trebate

Tihi prekidači i gumirani cilindar za učinkovit i tih rad.

Udobnost za vaš zglob

Miš dizajniran za prirodan položaj ruke i udoban oslonac za palac. Bezbolno čak i uz dugotrajnu upotrebu.

Inteligentno upravljanje napajanjem

Miš će automatski spavati ako ga ne koristite dulje vrijeme. Napajanje pomoću jedne AA baterije uključene.

Jednostavan transport

Kompaktne dimenzije i prostor za pohranu prijemnika za jednostavno prenošenje.

Tehnički podaci

  • Univerzalni
  • Najveća razlučivost: 1600 DPI
  • Optički senzor
  • Broj tipki: 3
  • Bežični 2,4 GHz, Bluetooth
  • Bluetooth verzija: 5.0
  • Automatski način mirovanja, DPI postavke
  • Domet: 10 m
  • Tihi prekidači, prekidač ON/OFF, tri načina komunikacije
  • USB tipa A
  • Podržani operativni sustavi: Android, Linux, MAC, Windows 10, Windows 11, Windows 7, Windows 8
  • Boja: Plava
  • Napajanje: 1x AA
  • Baterije su uključene u paket
  • Duljina: 110 mm
  • Širina: 73 mm
  • Visina: 44 mm
  • Težina: 87 g

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.