MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH

- 35%

ilustracija

MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
MUM9BX5S65 KUHINJSKI ROBOT BOSCH
Br. narudžbe
741009043
Proizvođač
BOSCH
Bodovi vjernosti: 41
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, 20.5.2024 kod vas

1 285,83 €

832,19 €

665,75 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 772,03 €
Na zalihi: 6 kom, 20.5.2024 kod vas

832,19 €

1 285,83 €

665,75 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

MUM9BX5S65 Bosch procesor hrane

Univerzalni pomoćnik za vašu kuhinju

Kuhinjski robot Bosch MUM9BX5S65 savršen je pomoćnik svakom kuharu. Sa svojim snažnim i izdržljivim motorom od 1500 W, može se nositi s bilo kojim tijestom.

3D planetarno miješanje

3D planetarno miješanje osigurava savršeno miješanje svih sastojaka. Kretanje alata u tri smjera jamči konzistentnu smjesu.

SensorControl Plus

Robot je opremljen SensorControl Plus automatskim programima za pripremu tijesta, šlaga i snijega od bjelanjaka. Zahvaljujući tome, uvijek ćete postići savršene rezultate.

Inteligentni senzor za tijesto

Inteligentni senzor za tijesto održava stalnu brzinu miješanja, bilo da obrađujete teško tijesto ili velike količine sastojaka.

Bogata dodatna oprema

Robot dolazi s obiljem dodatnih dodataka koji vam omogućuju da razvijete svoju kreativnost u kuhinji.

Ugrađena vaga i štoperica

S integriranom vagom možete vagati sastojke izravno u zdjeli. Ugrađena štoperica omogućuje vam postavljanje točnog vremena obrade.

Iznimno velika zdjela

Ekstra velika posuda od nehrđajućeg čelika kapaciteta 5,5 l idealna je za pripremu većih količina tijesta.

7 brzina i pulsna funkcija

Sa sedam stupnjeva brzine i pulsnom funkcijom, sirovine možete obraditi brzo, jednostavno i precizno.

EasyArmLift

EasyArmLift omogućuje jednostavno rukovanje radnom rukom, što olakšava izmjenu dodataka.

Automatsko namatanje kabela

Robot je opremljen funkcijom automatskog namotavanja kabela za jednostavno spremanje.

Čvrsto i izdržljivo tijelo

Čvrsto i izdržljivo tijelo izrađeno od aluminijske legure jamči dug radni vijek robota.

Sigurnost

Robot je opremljen osiguračem protiv slučajnog pokretanja motora i gumenim nožicama za veću stabilnost.

Pribor

  • Pjenjačom za miješanje
  • Potpuno metalna pjenjača podesive visine
  • Visokoučinkovita kuka za miješenje
  • ThermoSafe posuda za miješanje debelih stijenki od termootpornog stakla zapremine 2,3 l
  • Kontinuirana brusilica
  • Grubo ribež za krumpir
  • Dvostrani Supercut disk
  • Stroj za mljevenje mesa (brzina mljevenja do 2 kg u minuti; cjedila krupnoće 3, 5 i 8 mm)

Parametri

Vrsta robe
Boja
Zaslon
Marka
Materijal spremnika
Miješanje
Sjeckanje/rezanje
Prekidač impulsa
Mućenje
Regulacija brzine
Mikser
Prostor za pohranu
Ribanje
Mlinac za meso
Sokovnik
Cjedilo za agrume

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.