MSI MB Sc AM5 PRO A620M-E, AMD A620, 2xDDR5, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
93,09 €
75,18 €
60,14 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
MSI MB Sc LGA1700 PRO A620M-E
Podrška za procesor: AMD Ryzen™ 7000 serija
Utičnica: AM5
Čipset: AMD A620
Memorija
Vrsta memorije: 2x DDR5
Maksimalni kapacitet memorije: 96GB
Podrška za frekvenciju memorije: DDR5 6000+(OC)/ 5800(OC)/ 5600(OC)/ 5400(OC)/ 5200(OC)/ 5000(OC)/ 4800(JEDEC) MHz
Grafički dizajn
HDMI™: podrška za HDMITM 2.1, maksimalna razlučivost 4K 60Hz
VGA: Podržava VGA, maksimalna rezolucija 2048x1536 50Hz, 2048x1280 60Hz, 1920x1200 60Hz
Produžni utori
PCI-E x16 utor: 1
PCI-E x1 utor: 1
Skladištenje
M.2:1, podrška za PCIe 4.0 x4, podrška za uređaje 2280/2260
SATA 6G: 4, podržava RAID 0, RAID 1 i RAID 10 za SATA pohranu
Ethernet
LAN: Realtek RTL8111H Gigabit
USB
USB 2.0 (stražnji): 2
USB 2.0 (prednji): 4
USB 3.2 Gen1 tip A (stražnji): 4
USB 3.2 Gen1 tip A (prednji): 2
Audio
Kodek: Realtek ALC897
Kanali: 7.1-kanalni zvuk visoke razlučivosti
Interni I/O portovi
Priključak za napajanje (ATX_PWR): 1
Priključak za napajanje (CPU_PWR): 1
CPU ventilator: 1
Ventilator sustava: 2
Prednja ploča (JFP): 2
Upad u šasiju (JCI): 1
Prednji audio (JAUD): 1
Com port (JCOM): 1
RGB LED konektor (JRGB): 1
TPM zaglavlje igle (podržava TPM 2.0): 1
USB 2.0 priključci: 4
USB 3.2 Gen1 Type A priključci: 2
I/O portovi na stražnjoj ploči
HDMI™: 1
VGA: 1
Tipkovnica/miš: 2
USB 3.2 Gen 1 5 Gbps (Type-A): 4
LAN priključak: 1
Audio priključci: 3
USB 2.0: 2
Operacijski sustav
Podrška za operativne sustave: Windows 11 64-bit, Windows 10 64-bit
Form Factor
Format: mATX
Dimenzije: 211mmx243.84mm
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.