Mobilni pisač EPSON TM-P20 58 mm, BT, baza, crna, traka za skidanje, s napajanjem

- 17%

ilustracija

Mobilni pisač EPSON TM-P20 58 mm, BT, baza, crna, traka za skidanje, s napajanjem
Mobilni pisač EPSON TM-P20 58 mm, BT, baza, crna, traka za skidanje, s napajanjem
Br. narudžbe
3303763
OEM
C31CE14552
Proizvođač
Epson
Bodovi vjernosti: 15
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Pouzdan mobilni ispis europskog lidera u blagajni1. TM-P20 je naš najmanji i najlakši mobilni pisač računa, idealan za maloprodaju, ugostiteljstvo, prodaju karata i sve koji zahtijevaju mobilni ispis računa.
Ultralagan i kompaktan
TM-P20 je upola manji2 od ostalih naših modela od dva inča i oko dvije trećine lakši3. Može se pohvaliti brzim ispisom (do 100 mm/s) i dugim vijekom trajanja baterije (do osam sati), što ga čini idealnim izborom za zaposleno maloprodajno osoblje koje se bavi kupnjom u trgovinama, osoblje restorana koje opslužuje kupce i ispisuje karte u autobusima i vlakovima . Uređaj je također opremljen kopčom za pojas za lakše nošenje.
Besprijekorne mogućnosti povezivanja
Naša inteligentna ePOS tehnologija omogućuje vam kontrolu TM pisača izravno iz web preglednika ili izvorno na brojnim pametnim uređajima. Near Field Communication (NFC) omogućuje jednostavno uparivanje mobilnih uređaja i tableta s pisačima. Za uređaje bez NFC-a moguće je i brzo i jednostavno uparivanje crtičnog koda.
Robustan dizajn
Znamo koliko kašnjenja mogu biti frustrirajuća. Pisač TM-P20 opremljen je brojnim funkcijama koje jamče kontinuirani rad bez problema. Kako bi se spriječile ove manje neugodnosti, uređaj je otporan na padove s visine do 150 cm, a zahvaljujući opcionalnoj mekoj torbici za nošenje također zadovoljava IP-54 certifikat za otpornost na udarce i vodu.
Jednostavan rad
Zahvaljujući jednostavnom i intuitivnom rukovanju i LED indikatorima, korištenje pisača bit će vam jednostavno. Umetanje hrpa papira osigurava da se papir vrlo lako puni u pokretu.

Osnovne funkcije
• Lagan i kompaktan: idealno za ispis računa i karata u pokretu

• ePOS ispis: Omogućuje vam ispis s bilo kojeg mobilnog uređaja bez potrebe za instaliranjem upravljačkih programa.

• Dugo trajanje baterije: traje do 26 sati neprekidnog rada. (Uključen punjač.)

• Uparivanje NFC-a i crtičnog koda: Jednostavno uparivanje mobilnih uređaja i tableta s pisačem • Velika brzina ispisa: do 100 mm/s, za brzi ispis računa i transakcija

Parametri

Tehnologija tiska
Vrsta robe
Povezivost
Kategorija
Proizvođač
Vrsta printera

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.