Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl

MARATON
- 9%
POPUSTA

ilustracija

Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl
Br. narudžbe
730021003
Proizvođač
MIO
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Mio Cyclo Otkrijte MIO GPS bicikl

Opći opis

Otkrijte svijet biciklom uz Mio Cyclo Discover biciklističku navigaciju.

Korisničko sučelje

Veliki kontrolni gumbi i jednostavna struktura izbornika.

Karte i navigacija

Unaprijed instalirane biciklističke i cestovne karte 38 europskih zemalja.

Jasno i detaljno navođenje sa zvučnim signalom.

Posebne značajke

NeverMiss funkcija za praćenje točaka interesa duž rute.

Integracija biciklističkih platformi Komoot i RouteYou.

Novi alat za planiranje rute temeljen na oblaku.

Točke interesa

Baza podataka točaka interesa za bicikliste: trgovine, hitne službe, osvježenje.

Značajka Iznenadi me

Izbor od 3 iznenađujuće rute prema vremenu ili udaljenosti.

Funkcije za hitne slučajeve

Značajka "Gdje sam ja" za prikaz trenutne adrese i geografskih koordinata.

Praćenje i mjerenje

Pratite i mjerite brzinu, vrijeme, udaljenost, potrošene kalorije i više.

Hardver

  • GPS čipset U-blox 7
  • Ekran na dodir
  • Zaslon u boji
  • Veličina zaslona 3,5" / 8,9 cm
  • Rezolucija zaslona 320 × 480
  • IPX5 vodootporan
  • Memorija 8 GB
  • Baterija do 10 sati navigacije
  • Zvučne upute
  • Dimenzije (V׊×D) 114×68×18,6 mm
  • Težina 151 g

Softver

  • Prilagodljiva ploča
  • Nikad ne promaši
  • Označena lokacija sa spremljenim zapisima
  • Detaljna povijest
  • Popis točaka interesa
  • Iznenadi me - petlja
  • Iznenadi me od A do B
  • Uvoz rute
  • Komoot rute
  • RutaYou rute
  • Značajka "Gdje sam ja".
  • Prijenos dijete
  • Detaljno praćenje polazišta
  • Unaprijed instalirane karte - cijela Europa
  • Mreža čvora
  • Besplatno ažuriranje karte za vrijeme trajanja uređaja
  • OSAM
  • MioShare usluga u oblaku
  • PC aplikacija CycloAgent

Dio paketa

  • Navigacija
  • Stalak za bicikl
  • Podatkovni/kabel za punjenje

Slikovni materijal

Parametri

Vrsta robe
Bluetooth
Aktualizacija karte

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.