LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home

- 1%

ilustracija

LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Home
Br. narudžbe
310462979
OEM
10462979
Proizvođač
LYNX
Bodovi vjernosti: 52
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

LYNX 2022 Challenger Ryzen 5 + besplatna 3-mjesečna PC GAME PASS

PC za igranje spreman za vaše izazove.

Rukujte mrežnim igrama s visokim FPS-om i igraćim draguljima s visokim detaljima bez zastoja na računalu u atraktivnom dizajnu. Set stvoren za niz drugih aktivnosti, uživajte u punoj multimedijskoj zabavi, radu i učenju bez problema.

Pregled specifikacija

Matična ploča Asus B550M-A WIFI II

AMD Ryzen 5 5600 procesor

H410R RGB hladnjak

Grafička kartica RTX 3060 Ti VENTUS 2X 8G

RAM memorije Kingston FURY Beast Black 16 GB (dva 8 GB modula)

Kingston NVMe SSD pohrana kapaciteta 1 TB

Izvor struje 650W

Endorfy Signum 300 ARGB ormarić

Operativni sustav Windows 11 Home

Jamstvo 3 godine

Ključne značajke izvješća

Osnova sklopa je ploča s čipsetom AMD B550 opremljena 6-jezgrenim procesorom AMD Ryzen 5 5600, koji ima HyperThreading tehnologiju za glatki multitasking, radeći na frekvenciji od 3,5 GHz, odnosno do 4,4 GHz s turbo tehnologijom. Kingston RAM memorija je standardna za LYNX buildove, u ovom buildu to je memorija kapaciteta 16 GB DDR4 (2x 8 GB). Glatki ispis slike osigurava NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti grafička kartica koja ima 8 GB GDDR6 memorije. Pohrana nema ograničenja u ovoj verziji, tu je 1TB M.2 PCIe NVMe SSD za sve vaše podatke i softver. Izvor napajanja od 650 W osigurava dovoljnu snagu. U kompletu dolazi novi Windows 11 Home operativni sustav.

Jamčiti

S novom postavom LYNX također dobivate vrhunsko jamstvo produženo na 3 godine. Jamčimo za naše sklopove i svaki kvar koji niste uzrokovali vi i koji se pojavi u prve 3 godine pokriven je jamstvom. Produljeno jamstvo se ne naplaćuje. Naših više od 100 servisnih centara može obaviti uslugu umjesto vas ili možete zatražiti servis od svog prodavača. Popravak se obično završi u roku od 5 radnih dana.

Parametri

Sučelje
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Dizajn računala
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Vrsta diska
Grafički čip
Broj USB 2.0
Frekvencija memorije
Zauzeti/ukupni RAM utori
Broj USB 3.2 Gen 1
Broj USB 3.2 Gen 2
Izvor
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.