LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home

ilustracija

LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
Br. narudžbe
310462896
OEM
10462896
Proizvođač
LYNX
Bodovi vjernosti: 43
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

869,71 €

695,77 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 824,43 €
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

869,71 €

695,77 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX3050 8G W11 Home

Opći opis

PC za igranje spreman za sve vaše izazove. Može se nositi sa svime, od online igrica do zahtjevnih igara.

Zahvaljujući atraktivnom dizajnu, postat će srce vašeg gaming prostora. Ali ne samo igre. Multimedija, posao, učenje - sve se može riješiti pregledom.

Tehnički podaci

  • Matična ploča: GIGABYTE H510M H V2
  • Procesor: Intel Core i5-11400F
  • Hladnjak: Cooler Master Hyper 411R
  • Grafička kartica: Asus RTX 3050 8G OC
  • RAM memorije: Kingston FURY Beast 16 GB (dva modula od 8 GB)
  • Pohrana: SSD Kingston NVMe kapaciteta 1 TB
  • Izvor: Gigabyte P550B 550W
  • Kućište: Silentium SG1
  • Operativni sustav: Windows 11 Home

Ključna svojstva

6-jezgreni procesor Intel Core i5-11400F s HyperThreading tehnologijom za lakši multitasking. Radi na frekvenciji od 2,6 GHz, odnosno do 4,4 GHz s turbo tehnologijom.

Kingston RAM memorija kapaciteta 16 GB DDR4 (2x 8 GB) za brz i učinkovit rad.

NVIDIA GeForce RTX 3050 grafička kartica s 8 GB GDDR6 memorije za glatki izlaz slike.

1 TB M.2 PCIe NVMe SSD pogon za sve potrebne podatke i softver.

Dovoljnu snagu osigurava izvor od 550 W.

Jamčiti

Set dolazi s produljenim jamstvom od 3 godine. Popravak se obično završi u roku od 5 radnih dana.

Parametri

Serija procesora
Dizajn računala
Operacijski sustav
Vrsta diska
Grafički čip
Model procesora
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.