Logitech olovka Crayon Digitaler Stift Wireless za Ipad, EMEA, Intense sorbet, siva

- 24%

ilustracija

Logitech olovka Crayon Digitaler Stift Wireless za Ipad, EMEA, Intense sorbet, siva
Logitech olovka Crayon Digitaler Stift Wireless za Ipad, EMEA, Intense sorbet, siva
Br. narudžbe
3288938
OEM
914-000052
Proizvođač
Logitech
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Logitech Crayon - INTENSE SORBET - EMEA

Logitech Crayon je svestrana digitalna olovka točna do piksela za sve iPade (2018. i novije) koja vam omogućuje da oslobodite svoju kreativnost. Označite PDF datoteke, ručno bilježite ili crtajte remek-djela - Logitech Crayon radi s aplikacijama koje podržavaju Apple Pencil. A sa stotinama aplikacija koje podržavaju Apple Pencil sada su dostupne, možete početi učiti, surađivati i stvarati odmah na iPadu.

  • Pogodan za svaku ruku
  • Dizajniran za užurban život
  • Bojica za obrazovne svrhe
  • Jamstvo 2 godine
  • Litijeva baterija
  • Do 7,5 sati aktivnog tipkanja
  • Automatski će se isključiti nakon 30 minuta neaktivnosti radi uštede baterije
  • Gumb za uključivanje/isključivanje koji zahtijeva pritisak od 1 sekunde
  • Indikator trajanja baterije
    • Kratki pritisak tipke za uključivanje/isključivanje
    • Zeleno svjetlo ako je baterija > 10%
    • Crveno svjetlo ako je baterija <10%
    • LED trepće crveno ako je trajanje baterije < 5%
  • Punjenje preko Lightning kabela za iPad
  • Priključak za punjenje pokriven zamjenjivim poklopcem

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

zaštita 1,2 kapi
kompatibilnost uređaja iPad Pro 12,9 inča (4. generacija)
  • Brojevi modela: A2229, A2069, A2232, A2233
iPad Pro 12,9 inča (3. generacija)
  • Brojevi modela: A1876, A2014, A1895, A1983
iPad Pro 11 inča (2. generacija)
  • Brojevi modela: A2228, A2068, A2230, A2231
iPad Pro 11 inča (1. generacija)
  • Brojevi modela: A1980, A2013, A1934, A1979
iPad (7. generacija)
  • Brojevi modela: A2197, A2200, A2198
iPad (6. generacija)
  • Brojevi modela: A1893, A1954
iPad Air (3. generacija)
  • Brojevi modela: A2152, A2123, A2153, A2154
iPad mini (5. generacija)
  • Brojevi modela: A2133, A2124, A2126, A2125

*Svi iPad modeli moraju biti ažurirani na iOS 12.2 ili noviji
Savjet - Zamjenjiv (kupuje se zasebno)
- Osjetljivost nagiba za dinamičku težinu linije
- Tehnologija odbijanja dodira dlanom zanemaruje zalutale dodire
materijala - Cijev: aluminij
- Kapa: Silikonska guma
- Poklopac vrha: PC+ABS
sadržaj paketa - Logitech Crayon
- Dokumentacija
informacije o jamstvu 2-godišnje ograničeno jamstvo na hardver

.

Parametri

Vrsta robe
Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.