Logitech bežični miš M650 Signature, grafit, EMEA
44,46 €
41,59 €
33,27 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Logitech bežični miš M650 Signature, grafit, EMEA
opis proizvoda
Logitech M650 je miš za svakoga. Bilo da imate veliku ili malu ruku, ljevoruku ili dešnjaku, M650 odgovara svakoj ruci. Zahvaljujući SmartWheelu, možete birati između preciznosti i brzine prema potrebi. Tihi klikovi i prilagodljivi bočni gumbi osiguravaju cjelodnevnu udobnost i produktivnost.
Tehničke specifikacije
- Dimenzije: 108,2 x 61 x 38,8 mm
- Težina: 101,4 g (uključujući bateriju i prijemnik)
- Tehnologija senzora: Logitech Advanced Optical Sensing
- Nazivna vrijednost: 400 dpi
- Maksimalna vrijednost: Do 4000 dpi
- Broj gumba: 5 (lijevo/desno, natrag/naprijed, kotačić sa srednjim gumbom)
- Vrsta baterije: 1x AA baterija (uključena)
- Trajanje baterije: do 24 mjeseca s Logi Bolt USB prijemnikom, do 20 mjeseci s Bluetoothom
- Vrsta veze: Logi Bolt USB prijamnik, Bluetooth tehnologija niske energije
- Bežični domet: Domet bežične veze 10 m
- Dodatni softver: Podržava ga Logitech Options+ na macOS 10.15 ili novijem i Windows 10, 11 ili novijem
- Sadržaj plastike: 64% reciklirane plastike
Povezivost i kompatibilnost
Miš M650 može se jednostavno povezati s bilo kojim uređajem, bilo da se radi o Windows, MacOS, Linux, Chrome OS, iPad OS ili Android. Možete se povezati koristeći Bluetooth Low Energy tehnologiju ili koristeći Logi Bolt USB prijemnik.
Logi Bolt tehnologija
Logi Bolt je nova generacija bežične tehnologije iz Logitecha. Omogućuje visokoučinkovitu i sigurnu bežičnu vezu te pouzdanu vezu, čak i u okruženjima punim smetnji.
SmartWheel
SmartWheel se automatski prilagođava vašim potrebama. Dobivate visoku točnost prilikom pregledavanja stranica i munjevitu brzinu kada se trebate pomicati.
Život baterije
Baterija miša M650 traje do 24 mjeseca uz redovitu upotrebu. Samo zamijenite jednu AA bateriju i možete nastaviti raditi još 2 godine.
Reciklirani materijali
Miš M650 izrađen je od 64% reciklirane plastike, što doprinosi zaštiti okoliša.
EAN proizvoda
5099206097223
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.