Logitech bežični miš B330, crni

- 9%

ilustracija

Logitech bežični miš B330, crni
Logitech bežični miš B330, crni
Logitech bežični miš B330, crni
Logitech bežični miš B330, crni
Br. narudžbe
3288368
OEM
910-004913
Proizvođač
Logitech
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 8 kom, 28.5.2024 kod vas

42,60 €

38,68 €

30,94 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 33,34 €
Na zalihi: 8 kom, 28.5.2024 kod vas

38,68 €

42,60 €

30,94 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Logitech bežični miš B330 - tih i pouzdan

Zašto odabrati Logitech Wireless Mouse B330?

  • Smanjenje buke više od 90%
  • Bežična veza s dometom do 10 metara
  • Trajanje baterije do 24 mjeseca
  • Optimizirano za desnu ruku
  • Prijenosna veličina za jednostavno prenošenje

Smanjenje buke više od 90%

Uživajte u tihom radu bez uznemirujućih zvukova. Logitech bežični miš B330 nudi više od 90% smanjenja šuma klikova.

Bežična veza

Bežična veza dometa do 10 metara zahvaljujući nezahtjevnom nano prijemniku.

Trajanje baterije do 24 mjeseca

Uživajte u dužem vremenu između izmjena baterije zahvaljujući energetski učinkovitom dizajnu.

Optimizirano za desnu ruku

Miš je opremljen profiliranim gripovima od mekane gume za savršenu udobnost.

Prijenosna veličina za jednostavno prenošenje

Dvostruki dizajn nudi više udobnosti i preciznosti od touchpada.

Tehničke specifikacije:

  • Vrsta veze: 2,4 GHz bežična veza
  • Bežični domet: 10 metara
  • Detalji o bateriji: 1 x AA
  • Trajanje baterije: 24 mjeseca
  • DPI (Min/Max): 1000 ±
  • Tehnologija senzora: Logitech Advanced Optical Sensing
  • Razlučivost senzora: 1000 dpi
  • Broj tipki: 3

Dimenzije:

  • Miš (V x Š x D): 105,4 mm x 67,9 mm x 38,4 mm
  • Težina: 91,0 g
  • Nano prijemnik (V x Š x D): 14,4 mm x 18,7 mm x 6,1 mm
  • Težina: 1,8 g

Zahtjevi sustava:

  • Windows: 10 ili noviji, Windows 8, Windows RT, Windows 7
  • Mac: OS X 10.5 ili noviji
  • Chrome OS™
  • Linux: kernel 2.6+2
  • USB veza: Zahtijeva slobodan USB priključak

Sadržaj paketa:

  • Miš
  • Nanoprijemnik
  • 1 baterija veličine AA (ugrađena)
  • Korisnička dokumentacija
  • Informacije o jamstvu

Parametri

Specifikacije miša
Sučelje miša
Vrsta miša

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.