Loctite SF 7063 - 150 ml, sredstvo za čišćenje

ilustracija

Loctite SF 7063 - 150 ml, sredstvo za čišćenje
Br. narudžbe
AF7063150
0 ocjene
Nema na zalihi

7,16 €

5,73 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 0,00 €
Nema na zalihi

7,16 €

5,73 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Proizvod Loctite SF 7063 je univerzalno sredstvo za čišćenje koje možete koristiti posebno kada trebate tretirati površine prije lijepljenja – ukloniti staro ljepilo ili brtve, odmastiti i ukloniti staru površinsku obradu ili ih samo očistiti i tako povećati prianjanje ljepilo. Ako prije lijepljenja površinu prethodno pripremite sredstvom za čišćenje Loctite SF 7063, dobiveni spoj će biti čvršći i postići bolja svojstva, jer će ljepilo bolje prianjati na materijal. Osim toga, Loctite SF 7063 sredstvo za čišćenje ne sadrži klor niti fluorougljike. Jednostavno se nanosi na bazi aerosola.

Zašto koristiti Loctite SF 7063 sredstvo za čišćenje?

  • uklanja ostatke brtvila, ljepila, prljavštine i sitnih čestica
  • odmašćuje površinu i uklanja površinsku obradu, priprema je za lijepljenje
  • nanosi se direktno iz tube, ne treba vam nikakav drugi alat
  • povećava prionjivost ljepila i pomaže u postizanju boljeg spoja
  • ne sadrži kloro ili fluorougljike

Na što treba paziti

Loctite SF 7063 sredstvo za čišćenje ne smije se koristiti u sustavima kisika ili u slučaju jako oksidirajućih materijala kao što je klor.

Budite oprezni pri rukovanju, ovo je vrlo zapaljiv materijal, uključujući pare.

Prije nanošenja ljepila, provjerite kompatibilnost sredstva za čišćenje Loctite SF 7063 s ljepilom, jer u protivnom svojstva spoja mogu biti oštećena.

Sadržano otapalo može oštetiti plastiku i razne površinske obrade materijala.

Kako koristiti Loctite SF 7063 sredstvo za čišćenje

Površine koje odlučite zalijepiti temeljito tretirajte sredstvom za čišćenje Loctite SF 7063. Možete ga nanijeti izravno ili npr. vlažnom krpom - ne trebate dodati previše sredstva za čišćenje, dovoljno je razumna količina. Ostavite da djeluje neko vrijeme i na kraju obrišite površinu. Ako prljavština i dalje postoji, ponovite postupak i dodajte još sredstva za čišćenje. Zatim pustite da otapalo ispari i nanesite ljepilo.

Parametri čistača Loctite SF 7063

  • Pakiranje: 150 ml
  • Tehnologija: otapalo
  • Otapalo: aceton/alkohol
  • Viskoznost: niska
  • Boja: prozirna tekućina
  • Primjena: odstranjivač brtvila, prljavštine, ostataka ljepila i čistač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.