Levoit LV600S - SMART ovlaživač zraka - posk. ambalaža
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Ultrazvučni inteligentni ovlaživač zraka Levoit LV600S SMART
Inteligentni ultrazvučni ovlaživač zraka Levoit LV600S koristi ultrazvučnu tehnologiju i istovremeno vruću i hladnu paru s 3 razine intenziteta. Zahvaljujući tome, ovlažuje prostorije 4x brže od uređaja za rashlađivanje. Dvostruke mlaznice rotirajuće za 360° osiguravaju distribuciju pare u prostoriji u svim smjerovima. Zahvaljujući visokom učinku do 500 ml/h, može ugodno poboljšati vlažnost zraka u prostorijama veličine do 70 m2. Spremnik za vodu ima zapreminu od 6 l i Levoit LV600S može izdržati 20 do 36 sati u neprekidnom radu. Unatoč visokim performansama, uređaj je izuzetno tih - manje od 36db. Tako da vas neće ometati dok gledate TV ili spavate. Ovlaživač je kompatibilan s Android, Apple (iOS) pametnim uređajima i može se uključiti u vaš Smart Home putem Amazon Alexa i Google Assistant.
Video
Ključna svojstva
- Ultrazvučna tehnologija hladne i vruće pare s 3 razine
- Visoki učinak od 500 ml/h pri niskoj razini buke < 36 dB
- Tehnologija za tihi način rada i miran san - razina buke od samo 26dB
- Za prostorije veličine do 70 m2
- Mala potrošnja energije
- Spremnik za vodu 6l - kontinuirani rad do 36 sati (ovisno o intenzitetu)
- Dvostruki mlaz pare rotirajući za 360°
- Jasan LED zaslon
- Kompatibilan s pametnim uređajima Android, Apple (iOS), Amazon Alexa i Google Assistant
- Spremnik za esencije i aromatična parfemska ulja
- U paketu 3x aromatični filter i 3x upijajući jastuk
- Postavljanje timera, načini zakazivanja putem pametnog uređaja
Topla i hladna para za idealnu vlažnost i bolje zdravlje
Topla para posebno je pogodna za zimsko doba koje je povezano sa suhim zrakom u zatvorenom prostoru. Ubrzava vrijeme ovlaživanja zraka u prostoriji i sprječava nastanak bakterija.
Hladna para pogodna je za ovlaživanje zraka u ljetnim mjesecima te pomaže kod alergija, prehlada, astme, suhe kože, simptoma suhe nosne sluznice, a pridonosi i smanjenju rizika od ovih bolesti.
Spremnik od 6L za do 50 sati rada na površini do 70m2
Levoit LV600S ima spremnik za vodu od 6 litara i s kapacitetom od 500 ml/h bez problema pokriva prostorije veličine do 70 m2. Maksimalno vrijeme rada je 20-36 sati ovisno o programu ovlaživača koji se koristi. Kada nestane vode, uređaj se automatski isključuje kako bi se izbjegla oštećenja, a također vas obavještava putem aplikacije na vašem pametnom uređaju.
Tihi način rada za nesmetan san
Rad je vrlo tih i neće vas ometati čak ni dok spavate. Moći ćete nesmetano sanjati, a ovlaživač zraka Levoit LV600S pobrinut će se za kvalitetu zraka i vlažnost u prostoriji prema vašim željama. Buka u radu je samo 25dB.
Upravljajte na LED zaslonu ili pomoću iOS, Android, Google i Alexa pametnih uređaja
Levoit LV600S Smart ovlaživač zraka može se kontrolirati izravno na jasnom LED zaslonu s pozadinskim osvjetljenjem ili putem aplikacije na Apple ili Android pametnim uređajima. Ili ga čak možete povezati sa svojim pametnim domom i upravljati njime svojim glasom putem Google Assistant ili Amazon Alexa. Senzor vlažnosti prikazuje vlažnost u stvarnom vremenu i odmah reagira na promjene vlažnosti u automatskom načinu rada. Uvijek bi trebao biti između 40% i 60%. Putem aplikacije možete provjeriti informacije ili planirati svoje režime.
Aromaterapija
Ovlaživač zraka Levoit LV600S također možete koristiti za mirisanje prostorija i stvaranje ugodne opuštajuće atmosfere. Aromatična ulja doziraju se u posebnu posudu, što je bolji i učinkovitiji način primjene. Eterična ulja blagotvorno djeluju na cijeli ljudski organizam. Mirisi citrusa osvježavaju okolinu, lavanda umiruje tijelo i oslobađa od stresa, eukaliptus smiruje glavobolju, a menta opušta gornje dišne puteve. Paket također uključuje 3 aromatična filtera i upijajuću podlogu.
Praktično gornje punjenje
Levoit LV600S Smart ovlaživač zraka vrlo se praktično puni odozgo. Praktičan je jer se tradicionalni ovlaživači pune s donje strane i rukovanje posudama je prilično mučno i košta nepotrebno puno vremena i živaca.
Vlažnost je također važna za vaše cvijeće i biljke
Kao i ljudima, biljkama je potrebna odgovarajuća vlažnost zraka da bi napredovale. S ovlaživačem zraka Levoit LV600S vaše će cvijeće biti dobro njegovano i u izvrsnom stanju čak i tijekom sušnih razdoblja.
Ambalaža
1x hibridni ultrazvučni ovlaživač zraka Levoit LV600S
3x Aromatični filter (1x unaprijed instaliran)
3x upijajući jastuk (1x unaprijed instaliran)
2x filterski jastuk (1x unaprijed instaliran)
1x četka za čišćenje
Steam |
Hladno / toplo |
Volumen spremnika |
6 l |
Preporučena veličina sobe |
40-70m2 |
Napajanje |
AC 100-240 V, 50/60 Hz |
Izvođenje |
280 W |
Buka normalan rad |
< 32 dB |
Dimenzije |
29,4 x 19,5 x 28,8 cm |
Masa |
2,7 kg |
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.