Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka

ilustracija

Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka
Br. narudžbe
31069745
OEM
Core200S
Proizvođač
Levoit
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Levoit Core200S SMART - Inteligentni pročišćivač zraka

EAN: 0810043372190

Čisti zrak za vaše zdravlje

Levoit Core200S SMART dizajniran je za uklanjanje do 99,97% štetnih tvari i nečistoća iz vašeg zraka.

Inteligentna kontrola

Upravljajte svojim pročišćivačem zraka izravno na zaslonu ili putem aplikacije na pametnim Android, Apple (iOS) uređajima.

Kontrola glasa

Za još veću udobnost, usisavačem možete upravljati glasom putem Alexa ili Google Assistant.

Zadovoljan san

QuietKEAPTM tehnologija osigurava tihi rad tako da vaš san neće biti ometan.

Ključna svojstva

  • Certifikacija za alergičare
  • Kvalitetan sustav filtriranja – HEPA H13 filteri i ARCTM formula
  • Praćenje statusa filtera putem pametnog telefona
  • Maksimalna cirkulacija zraka u prostoru zahvaljujući VortexAirTM tehnologiji
  • Kompatibilan s pametnim uređajima Android, Apple (iOS), Amazon Alexa i Google Assistant
  • Kapacitet 170 m3/h CAD - energetski učinkovit rad
  • Povezivanje putem 2,4 GHz WiFi ili Bluetooth

Tehnologija filtracije

Levoit Core200S SMART koristi trostupanjski sustav filtracije s HEPA H13 filtrom za maksimalnu učinkovitost pročišćavanja zraka.

Maksimalna cirkulacija zraka

Patentirana tehnologija VortexAirTM osigurava maksimalnu cirkulaciju zraka u prostoru te održava zrak čistim i svježim.

Tihi rad

Zahvaljujući tehnologiji QuietKEAPTM, rad usisivača bit će toliko tih da ga nećete ni primijetiti.

Kontrola putem pametnog uređaja

Čistačem možete upravljati putem aplikacije na Android, Apple (iOS) pametnim uređajima ili glasom putem Alexa ili Google Assistant.

Tehničke specifikacije

  • Izlaz zraka: 170 m3/h
  • Preporučena veličina sobe: do 35 m2
  • Napajanje: AC 220-240V~50/60Hz
  • Snaga: 26W
  • Razina buke: 24-45dB
  • Dimenzije: 20,5 x 20,5 x 32 cm
  • Težina: 3 kg

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.