Lenovo ThinkCentre Neo 30a 22 G4 AiO 21.5" FHD IPS/i5-13420H/8GB/256GB SSD/3yOnsite/Win11 Pro/crni

ilustracija

Lenovo ThinkCentre Neo 30a 22 G4 AiO 21.5" FHD IPS/i5-13420H/8GB/256GB SSD/3yOnsite/Win11 Pro/crni
Br. narudžbe
AG453343
OEM
12K40008CK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 47
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

PERFORMANSE Procesor: Intel® Core™ i5-13420H, 8C (4P + 4E) / 12T, P-core 2.1 / 4.6 GHz, E-core 1.5 / 3.4 GHz, 12 MB Grafika: Integrirana grafika Intel® UHD Graphics Chipset: Intel® Memorija SoC platforme: 1x 8 GB SO-DIMM DDR4-3200 Memorijski utori: Dva DDR4 SO-DIMM utora s dvokanalnom podrškom Maksimalna memorija: Do 16 GB DDR4-3200 Pohrana: 256 GB SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Opal 2.0 Podrška za pohranu: Do dva diska, 1x 2,5" HDD + 1x M.2 SSD • 2,5" HDD do 1TB • M.2 SSD do 1TB Hardver za montažu potreban za instaliranje HDD kompleta za pohranu. Kompleti dolaze samo s HDD modelima. Čitač memorijskih kartica : Ne Optički pogon : Ne Audio čip : Zvuk visoke razlučivosti (HD), Realtek® ALC256 kodek Zvučnici : 3Wx2 Kamera : 5.0 MP + IR Mikrofon : 2x Napajanje : 90W 89% adapter DIZAJN Zaslon : 23, 8" FHD (1920x1080) IPS 250nits Anti-glare, 72% NTSC Zaslon osjetljiv na dodir: Nema Tipkovnica: USB Calliope tipkovnica, crna, češki/slovački Miš: USB Calliope miš, crna Utori za proširenje: Dva M.2 utora (jedan za WLAN, jedan za SSD ) Boja kućišta : Raven Black Form Faktor : AIO (27 inča) Dimenzije (ŠxDxV) : 474.1 x 207.5 x 613.1 mm (18.67 x 8.17 x 24.14 inča) Težina : 5.7 kg (12.6 lbs) POVEZIVOST Ethernet : Integrirani 100/1000M WLAN + Bluetooth : Intel® Wi-Fi® 6 AX201, 11ax 2x2 + BT5.1 Stražnji priključci 2x USB 2.0 2x USB 3.2 Gen 2 1x HDMI® izlaz 1x Ethernet (RJ -45) 1x Priključak za napajanje Lijevi priključci : Nema Kabel za monitor : Bez SIGURNOSTI I PRIVATNOSTI Sigurnosni čip : TPM 2.0 firmware integriran u SoC SERVIS Osnovno jamstvo : 1 godina, uključena nadogradnja na licu mjesta : 3Y nadogradnja na licu mjesta od 1Y Dodatni TÜV Rheinland® certifikat Bez treperenja TÜV Rheinland® Low Blue Light Niska buka TÜV Rheinland® SOFTVER Rad sustav: Windows® 11 Pro, češki / slovački / engleski Isporučeni softver: Nema

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.