LENOVO PC ThinkStation / Workstation P350 Tower - i7-11700K, 16 GB, 512SSD, DVD, čt.pk, DP, USB-C, W10P
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Proizvod: Lenovo ThinkStation P350 Tower
Broj dijela: 30E30049CK
IZVOĐENJE | |
---|---|
Procesor | Intel Core i7-11700K (8C / 16T, 3,6 / 5,0 GHz, 16 MB) |
Utičnica | 1x FCLGA1200 |
Integrirana grafika | Intel UHD grafika 750 |
Namjenska grafika | Ne |
Čipset | Intel W580 |
Memorija | 2x 8GB UDIMM DDR4-3200 bez ECC |
Memorijski utori | 4x DDR4 UDIMM utor, kompatibilan s dva kanala |
Maks. Memorija | Do 128 GB DDR4-3200 |
M.2 SSD RAID kontroler | Ugrađeni Intel RSTe PCIe |
M.2 SSD disk | 512 GB SSD M.2 2280 PCIe 4.0 NVMe Opal |
HDD kontroler | Ugrađeni Intel RST SATA RAID |
SATA/SAS pogon | Ne |
Podržana spremišta | Do 2x 3,5 "SATA HDD / 4x 2,5" SATA HDD + 3x M.2 SSD • 3,5" HDD do 4TB svaki • 2,5" HDD do 1TB svaki • M.2 SSD do 2TB svaki |
Optička mehanika | 9,0 mm DVD ± RW |
Audio čip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC623-CG kodek |
Napajanje | 750W Platinum Fiksno |
OBLIKOVATI | |
Tipkovnica | USB tradicionalna tipkovnica, crna, CZ / SK |
Miš | USB miš Calliope, crni |
Produžni utori | 1x PCIe 4.0 x16 1x PCIe 3.0 x16 (x4 trake) 1x PCIe 3.0 x1 |
M.2 Utori | Do 3x M.2 SSD za modele s Xeon ili 11. Core procesorima: • 2 preko ugrađenih utora s 1x M.2 PCIe Gen 4 i 1x M.2 PCIe Gen 3 • 1 preko Single M.2 na PCIe adapter, PCIe Gen 3 |
Šahtovi | 1x 3,5" utor za disk (standardno) 2x 2,5" utor za disk (opcionalno) 1x 3,5" utor za disk (opcionalno) |
Dimenzije (ŠxDxV) | 170 x 315,4 x 376 mm (6,7 x 12,4 x 14,8 inča) |
Masa | 9,4 kg (20,7 lbs, maks. konfiguracija) |
POVEZIVANJE | |
Integrirani Ethernet | Intel I219-LM, 1x GbE RJ-45 |
Opcijski Ethernet | Ne |
WLAN + Bluetooth | Ne |
Čitač kartica | Čitač SD kartica |
Prednji portovi | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C 3.2 Gen 2 1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) |
Stražnji portovi | 4x USB 3.2 Gen 1 (1x podrška za pametno uključivanje) 2x DisplayPort 1x serijski (9-pinski) 1x Ethernet (RJ-45) 1x linijski izlaz (3,5 mm) |
Dodatni stražnji portovi (konfigurirani) | Ne |
SIGURNOST I PRIVATNOST | |
Sigurnosni čip | Diskretni TPM 2.0, TCG certificiran |
Fizičko zaključavanje | Kabel za zaključavanje Kensington sigurnosni utor Petlja za zaključavanje |
Brava poklopca | Ne |
Kabelska brava | Kabelska brava |
Prekidač protiv upada u šasiju | Prekidač protiv upada u šasiju |
Upravljivost | |
Kontrola sustava | Intel vPro s AMT 14, DASH |
Dijagnostika | Lenovo UEFI Dijagnostika za pokretanje |
SERVIS | |
Osnovno jamstvo | 3 godine na licu mjesta |
Nadogradnja uključena | 1 godina Premier na licu mjesta |
CERTIFIKACIJA | |
Zeleni certifikat | EPEAT Srebrna ENERGY STAR 8.0 Sukladan RoHS |
ISV certifikat | Posjetite www.thinkworkstations.com/isv-certifications/ |
Mil-Spec testovi | MIL-STD-810H vojni testovi - prošli |
SOFTVER | |
Operacijski sustav | Windows 10 Pro 64, CZ / SK / ENG |
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.