LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise

- 2%

ilustracija

LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise
LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise
LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise
LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise
LENOVO PC ThinkEdge SE50 - i7-8665UE, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, W10 IoT Enterprise
Br. narudžbe
31280322
OEM
11RJ0014CK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 85
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Model: ThinkEdge SE50
PN: 11RJ0014CK

IZVOĐENJE
Procesor Intel Core i7-8665UE (4C / 8T, 1,7 / 4,4 GHz, 8 MB)
Grafička kartica Integrirana Intel UHD Graphics 620
Čipset Intel SoC platforma
Memorija 1x 16GB SO-DIMM DDR4-2400
Utori za memoriju 2x DDR4 SO-DIMM utora, dvokanalna kompatibilnost
Maks. Memorija Do 32 GB DDR4-2400
Skladištenje 1x 512GB SSD 2.5" SATA6Gb/s
Podržana spremišta Do 2x disk, 1x 2,5" HDD/SSD + 1x M.2 SSD
• 2,5" HDD do 1TB
• 2,5" SSD do 256 GB
• M.2 SSD do 1TB
Napajanje Ne
OBLIKOVATI
Tipkovnica USB Calliope tipkovnica, crna, CZ/SK
Miš USB Calliope miš, crni
Boja Crno
Filter za prašinu Ne
Izgradnja 1x držač za DIN šinu
Dimenzije (ŠxDxV) 179 x 182,9 x 72 mm (7,05 x 7,20 x 2,83 in)
Masa približno 2,985 kg (6,58 lbs)
POVEZIVOST
Ethernet Integrirani 100/1000M (2x RJ45) + I350-T4 (4x RJ45)
Wi-Fi + Bluetooth Intel 8265 11ac, 2x2 + BT4.2
Prednji priključci 1x USB 3.2 Gen 1
1x slušalice (3,5 mm)
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm)
1x konektor za napajanje
Dodatni prednji priključci (podesivi) Ne
Stražnji priključci 2x USB 2.0
1x USB 3.2 Gen 1
1x HDMI
1 x DisplayPort
2x serijski port (RS232)
2x Ethernet (RJ-45)
Dodatni stražnji priključci (podesivi) Ne
Kabel za monitor Ne
SIGURNOST I PRIVATNOST
Sigurnosni čip Diskretni TPM 2.0, TCG certificiran
SERVIS
Osnovno jamstvo 3 godine na licu mjesta
Uključena nadogradnja Ne
OKOLIŠNI
Radne temperature Temperatura okoline 0°C do 50°C (32°F do 122°F)
CERTIFIKACIJA
Zeleni certifikat Niska razina halogena
RoHS usklađen
DOHVATITI
TED (EKO-deklaracija)
WEEE
SOFTVER
Operacijski sustav Windows 10 IoT Enterprise, CZ / SK / EN

Parametri

Vrsta robe
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Dizajn računala
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Vrsta diska
Grafički čip
Vrsta memorije
Broj USB 2.0
Zauzeti/ukupni RAM utori
Broj USB 3.2 Gen 1
SSD kapacitet
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.