LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta

- 17%

ilustracija

LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, premijera 3 godine na licu mjesta
Br. narudžbe
38053344
OEM
11D1003QCK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 58
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Proizvod: Lenovo ThinkCentre M90s
Broj dijela: 11D1003QCK

IZVOĐENJE
Procesor Intel Core i9-10900 (10C / 20T, 2,8 / 5,2 GHz, 20 MB)
Grafička kartica Integrirana Intel UHD Graphics 630
Čipset Intel Q470 čipset
Memorija 1x 16GB UDIMM DDR4-2933
Utori za memoriju Četiri DDR4 DIMM utora, s mogućnošću dvokanalnog rada
Maks. Memorija Do 128 GB DDR4-2933
Skladištenje 1x 512 GB SSD M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal
Podržana pohrana Do četiri diska, 1x 2,5"/3,5" HDD + 1x 2,5" HDD + 2x M.2 SSD
• 2,5" HDD do 1TB svaki
• 3,5" HDD do 2TB svaki
• M.2 SSD do 2TB svaki
• Dodatna Intel Optane memorija, M.2
Čitač kartica 3-u-1 čitač kartica
Optička mehanika DVD±RW
Audio čip High Definition (HD) Audio, Realtek ALC623-CG kodek
OBLIKOVATI
Tipkovnica USB tradicionalna tipkovnica, crna, češka/slovačka
Miš USB Calliope miš, crni
Boja Crno
Dimenzije (ŠxDxV) 93 x 298 x 340 mm (3,6 x 11,7 x 13,4 inča)
Masa Oko 5,3 kg
SOFTVER
Operacijski sustav Windows 10 Pro 64, češki/slovački/engleski
Isporučeni softver Ne
POVEZIVOST
Ethernet Integrirani 100/1000M
Wi-Fi + Bluetooth Ne
Prednji otvori 2x USB 3.2 Gen 1
2x USB 3.2 Gen 2
1x USB-C 3.2 Gen 1
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm)
1x mikrofon (3,5 mm)
Stražnji priključci 4x USB 3.2 Gen 1
2 x DisplayPort
1x serijski (9-pinski)
1x Ethernet (RJ-45)
1x line-out (3,5 mm)
SERVIS
Osnovno jamstvo 3 godine, na licu mjesta
Uključena nadogradnja Nadogradnja 3Y Premier podrške s 3Y Onsite (5WS0V07841)

Parametri

Vrsta robe
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Dizajn računala
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Vrsta diska
Grafički čip
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.