LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite

ilustracija

LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15.6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, cam, crni, W11P, 3Y Onsite
Br. narudžbe
38054059
OEM
21C7002FCK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 49
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Proizvod: Lenovo ThinkPad L15 Gen 3 (AMD)
Broj dijela: 21C7002FCK

IZVOĐENJE
Procesor AMD Ryzen 5 PRO 5675U (6C / 12T, 2,3 / 4,3 GHz, 3 MB L2 / 16 MB L3)
Grafička kartica Integrirana AMD Radeon grafika
Čipset AMD SoC platforma
Memorija 1x 8GB SO-DIMM DDR4-3200
Utori za memoriju Dva DDR4 SO-DIMM utora, mogućnost dvokanalnog rada
Maks. Memorija Do 64 GB DDR4-3200
Skladištenje 512 GB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2
Podržana pohrana Jedan disk, do 1TB M.2 2242 SSD
Čitač kartica Čitač MicroSD kartica
Optička mehanika Ne
Audio čip High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 kodek
Zvučnici Stereo zvučnici, 2W x2, Dolby Audio
Fotoaparat IR & 1080p s privatnim zatvaračem
Mikrofon 2x, niz
Baterija Integrirano 57Wh
Maks. život baterije -
Adapter napajanja 65 W USB-C (3-pinski)
OBLIKOVATI
Prikaz 15,6" FHD (1920x1080) IPS 250nits Anti-glare
Ekran na dodir Ne
Olovka Ne
Tipkovnica Pozadinsko osvjetljenje, češki / slovački
Boja Thunder Black
Materijal PC + ABS (gore), PC + ABS (dolje)
Dimenzije (ŠxDxV) 360,2 x 237 x 19,93 mm (14,18 x 9,33 x 0,78 inča)
Masa Počevši od 1,76 kg
SOFTVER
Operacijski sustav Windows 11 DG Windows 10 Pro 64, češki/slovački/engleski
Isporučeni softver Ne
POVEZIVOST
Ethernet 100/1000M
Wi-Fi + Bluetooth AMD RZ616 Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 + BT5.2
Standardni priključci 1x USB 3.2 Gen 1
1x USB 3.2 Gen 1 (uvijek uključen)
1x USB-C 3.2 Gen 1 (podržava prijenos podataka, Power Delivery 3.0 i DisplayPort 1.4)
1x USB-C 3.2 Gen 2 (podržava prijenos podataka, Power Delivery 3.0 i DisplayPort 1.4)
1x HDMI, do 4K/60Hz
1x čitač microSD kartica
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm)
SIGURNOST I PRIVATNOST
čitač otisaka prstiju Touch Style, Match-on-Chip
SERVIS
Osnovno jamstvo 1-godišnji, Depot
Uključena nadogradnja 1Y Premier TP Main WHB SAMO javni sektor (CPN) (5WS1B09491), 3Y Onsite from 1Y Depot WHB (CPN) (5WS1E19064)

Parametri

Vrsta robe
Format zaslona
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Vrsta uređaja
Operacijski sustav
Rezolucija zaslona
Vrsta diska
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike
Veličina dijagonale prikaza (u inčima)
Masa prijenosnog računala
Površinska obrada zaslona

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.