LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P

- 7%

ilustracija

LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
Br. narudžbe
31280288
OEM
21B9002ECK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 65
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Model: ThinkPad L13 Gen 3 (AMD)
PN: 21B9002ECK

IZVOĐENJE
Procesor AMD Ryzen 7 PRO 5875U (8C / 16T, 2.0 / 4.5GHz, 4MB L2 / 16MB L3)
Grafička kartica Integrirana AMD Radeon grafika
Čipset AMD SoC platforma
Memorija 16 GB lemljeni DDR4-3200
Utori za memoriju Zalemljena memorija na matičnoj ploči, bez utora
Maks. Memorija Zalemljena memorija od 16 GB, ne može se proširiti
Skladištenje 1TB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0
Podržana spremišta 1x disk, do 1TB M.2 2242 SSD
Utor za pohranu 1x M.2 2242 PCIe 4.0 x4 utor
Čitač kartica Ne
Optička mehanika Ne
Audio čip High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 kodek
Zvučnici Stereo zvučnici, 2W x2, Dolby Audio
Fotoaparat FHD 1080p + IR hibrid s poklopcem kamere
Mikrofon 2x
Baterija Integrirano 46Wh
Strujni adapter 65 W USB-C (3-pinski)
OBLIKOVATI
Prikaz 13,3" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-glare, 45% NTSC
Ekran na dodir Ne
Tipkovnica Osvijetljen, CZ/SK
Boja Crno
Materijal Aluminij (poklopac), GFRP (tijelo)
Dimenzije (ŠxDxV) 305 x 218 x 17,3 mm (12,0 x 8,58 x 0,68 in)
Masa Od 1,26 kg
SOFTVER
Operacijski sustav Windows 11 Pro 64 CZ/SK/EN
Isporučeni softver Ne
POVEZIVOST
Ethernet Ne
Wi-Fi + Bluetooth AMD Wi-Fi 6E RZ616, 11x 2x2 + BT5.1
WWAN WWAN proširiv na 4G
SIM kartica Ne
NFC Ne
Standardni priključci 1x USB 3.2 Gen 1
1x USB 3.2 Gen 1 (još uvijek uključen)
2x USB-C 3.2 Gen 2 (podrška za prijenos podataka, Power Delivery 3.0 i DisplayPort 1.4)
1x HDMI, do 4K/60Hz
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm)
Dodatni priključci (podesivi) 1x čitač pametnih kartica
1x utor za Nano-SIM karticu (WWAN modeli)
Kabel za monitor Ne
SIGURNOST I PRIVATNOST
Čitač pametnih kartica Čitač pametnih kartica
Sigurnosni čip Diskretni TPM 2.0
čitač otisaka prstiju Integriran u gumb za napajanje
Fizičko zaključavanje Kensington Nano sigurnosni utor, 2,5 x 6 mm
Dodatna sigurnost IR kamera za Windows Hello
Poklopac kamere
Mirametrixov pogled
UPRAVLJIVOST
Upravljanje sustavom Ne-CRTA
SERVIS
Osnovno jamstvo 1 godina u službi
Uključena nadogradnja 3 godine na licu mjesta
Prva godina Premier na licu mjesta
PRIBOR
Uključena dodatna oprema Ne
CERTIFIKACIJA
Zeleni certifikat EPEAT zlato
ENERGY STAR 8.0
ErP Lot 3
TCO certificiran 9.0
RoHS usklađen
Mil-Spec testovi MIL-STD-810H vojni testovi - ispunjeni

Parametri

Vrsta robe
Format zaslona
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Lokalizacija tipkovnice
Vrsta uređaja
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Broj USB-a
Rezolucija zaslona
Vrsta diska
Stopa osvježavanja zaslona (Hz)
Broj USB 3.2
Broj USB 3.2 Type-C
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike
Maks. izdržljivost baterije (u satima)
Masa prijenosnog računala
Površinska obrada zaslona
Vrsta panela
Vrsta baterije
Jamstvo

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.