Lauben robotski usisavač 26BB

- 8%

ilustracija

Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Lauben robotski usisavač 26BB
Br. narudžbe
3824883
OEM
LBNRV26BB
Proizvođač
Lauben
Bodovi vjernosti: 15
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Lauben robotski usisavač 26BB: Vaš pomoćnik za savršeno čišćenje

Automatizirano čišćenje bez brige: Lauben Robot Vacuum 26BB dizajniran je za automatsko usisavanje i brisanje s tri podesiva intenziteta. Radi do 120 minuta s jednim punjenjem i čisti površinu do 120 m2.

Pametno upravljanje i planiranje čišćenja

S Lauben Robot Vacuum 26BB možete jednostavno kontrolirati i zakazati čišćenje putem pametne mobilne aplikacije ili daljinskog upravljača. Usisavač je opremljen senzorima protiv pada i udaraca, tako da je nježan prema sebi i vašoj opremi.

6 načina čišćenja za sve potrebe

Lauben Robot Vacuum 26BB nudi 6 načina čišćenja za različite vrste površina i potrebe čišćenja. Možete birati između automatskog načina rada, načina rada zida, načina rada područja, nasumičnog načina rada, intenzivnog načina rada ili načina rada u stanju pripravnosti.

Jednostavno održavanje i obilje pribora

Lauben Robot Vacuum 26BB je usisavač bez vrećice s jednostavnim održavanjem. Nakon čišćenja jednostavno ispraznite spremnik za prašinu i očistite tkaninu krpe. Paket također uključuje magnetnu traku, 2 krpe za brisanje, 4 bočne četke i hipoalergenski HEPA filter.

Pametna mobilna aplikacija za potpunu kontrolu

Zahvaljujući pametnoj mobilnoj aplikaciji Lauben Robot Vacuum, uvijek imate kontrolu nad usisavačem. Aplikacija omogućuje praćenje rada usisavača u realnom vremenu, podešavanje intenziteta usisavanja i brisanja, provjeru stanja filtera i pribora.

tehnički parametri

  • Vrsta površine: Sve vrste podova, tepisi, tvrdi podovi, linolisa, drveni podovi, plutajući podovi, pločice
  • Navigacija: Gyroscopic Gyro+
  • Primjena: Da
  • Jezici: češki, engleski, njemački
  • Značajke: Automatsko punjenje i povratak na bazu, IR senzor protiv udarca, IR senzor protiv pada, prikladno za kućanstva s mnogo kućnih ljubimaca, usisavanje u više prostorija, funkcija odgođenog čišćenja, granica ograničene zone, FloorSafe inteligentno doziranje vode, HEPA filter, planer čišćenja , glasovna obavijest
  • Zapremina spremnika za prašinu: 475 ml
  • Zapremina posude za vodu: 220 ml
  • Broj bočnih četki: 2
  • Visina: 7,7 cm
  • Širina: 33 cm
  • Težina: 3,1 kg
  • Crna boja
  • Razina buke: 62 dB
  • Vrijeme punjenja: 240 – 360 min
  • Vrijeme rada: 120 min
  • Za jedno punjenje: 120 m2

Sadržaj paketa

  • Spremnik za brisanje
  • Spremnik za prljavštinu
  • Magnetska traka
  • 2 krpe za brisanje
  • 4 bočne četke
  • HEPA filter
  • Četka za čišćenje filtera
  • Adapter
  • Stanica za punjenje
  • Daljinski upravljač

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.