LAMAX Muse2 slušalice
49,79 €
37,76 €
30,21 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
LAMAX Muse2 slušalice
Uživajte u do 35 sati neprekidnog slušanja uz LAMAX Muse2.
Odredite vlastiti tempo
LAMAX Muse2 slušalice omogućuju vam da se usredotočite na posao ili opustite uz svoju omiljenu playlistu.
Slušalice za sve žanrove
Nije važno što slušate. S LAMAX Muse2 dobivate savršen zvuk bez izobličenja.
Pametan i moderan dizajn
Udobne naglavne slušalice i upravljanje pjesmama, pozivima ili glasovnim asistentom izravno na slušalicama.
Bluetooth 5.0
Brži prijenos i domet do 10 metara.
Kontrola na slušalicama
Pustite/pauzirajte, prilagodite glasnoću i primajte pozive - sve na dodir gumba.
Kompaktan dizajn
Konstrukcija slušalica omogućuje dugotrajno slušanje, a sklopivi dizajn osigurava da ih uvijek možete imati uz sebe.
Masivan BeatBass zvuk
Uživajte u svojoj playlisti u maksimalnoj kvaliteti. S tehnologijom BeatBass možete uživati u još klasičnijoj izvedbi.
Traje do 35 sati
Baterija od 500 mAh znači punjenje jednom u nekoliko dana.
Handsfree i kvalitetan mikrofon
Videokonferencije, pozivi s prijateljima - ne morate čak ni podići slušalicu da biste odgovorili na poziv.
Automatsko uparivanje
Slušalice će odmah početi tražiti vaš telefon, tako da možete slušati prije nego što ih uopće stavite.
Tišina za slušanje
Konstrukcija koja se nalazi iznad ušiju grli vaše uši i prirodno prigušuje okolinu. Na taj način nećete morati vikati zbog toga i uživat ćete u izvrsnom iskustvu slušanja.
Glasovni asistenti na dohvat ruke
Olakšajte si život zahvaljujući jednostavnoj aktivaciji Google Assistant, Siri ili Alexa izravno na slušalicama.
Igraju se i s kabelom
Kada su spojene na audio kabel, Muse2 rade kao obične žičane slušalice i sviraju čak i kada nisu napunjene.
tehnički parametri
- Vrsta slušalica: bežične slušalice
- Bežična tehnologija: Bluetooth 5.0
- Bluetooth domet: ?10 m
- Kapacitet baterije: 500 mAh
- Vrijeme reprodukcije: do 35 sati
- Frekvencijski raspon: 20 Hz - 20 kHz
- Handsfree: integrirani zvučnik i mikrofon. Handsfree uređajem možete upravljati tipkama na slušalicama
- Funkcije gumba na slušalicama: Reprodukcija pjesama, kontrola bez ruku, kontrola glasnoće, aktiviranje Siri, Alexa ili Google Assistant
Sadržaj paketa
- Bežične slušalice LAMAX Muse2
- Micro USB kabel za punjenje
- 3,5 mm jack audio kabel
- Upute za uporabu
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.