Kućište Cooler Master HAF 700, ATX, bez napajanja, prozirna strana, siva
348,53 €
314,70 €
251,76 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Cooler Master kućište HAF 700
EAN: 4719512127469
Boja: Titan siva
Tip: ATX, bez napajanja
Bočna stijenka: prozirna
Opis
Želite maksimalne performanse i učinkovitost? HAF 700 je spreman.
Nastavlja nasljeđe legendarne HAF serije iz Cooler Mastera.
Dizajniran je za najbolju moguću toplinsku izvedbu.
Podržava do petnaest ventilatora od 120 mm i dva radijatora od 360 mm i 480 mm.
HAF 700 opremljen je sustavom za jednostavnu montažu bez alata.
ARGB Gen 2 omogućuje potpunu personalizaciju rasvjete.
Tehničke specifikacije
Vanjski dio: Čelik, plastika
Bočna ploča: kaljeno staklo, čelik, plastika
Dimenzije: 556 x 279 x 540 mm (tijelo), 666 x 291 x 626 mm (s ušicama)
Podrška za matičnu ploču: Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, E-ATX, SSI-CEB, SSI-EEB
Broj utora za proširenje: 8
Broj pozicija za diskove: 9 (3,5” / 2,5” Combo)
I/O ploča: 1 x USB 3.2 gen 2 Type C, 4 x USB 3.2 gen 1 (3.0), 1 x 3,5 mm 4-polni audio priključak, 1 x 3,5 mm mikrofonski priključak
Predinstalirani ventilatori: 2x SickleFlow 200 ARGB PWM (sprijeda), 2x SickleFlow 120 ARGB PWM (straga), 1x SickleFlow 120 ARGB PWM (dolje)
Podrška za dodatne ventilatore: do 2 x 200 mm, 3 x 140 mm, 6 x 120 mm (gore), do 2 x 200 mm (sprijeda), do 2 x 120 mm (straga), do 3 x 120 / 3 x 140 mm (dolje), gore do 4x 120 / 3x 140 mm (bočno)
Podrška za radijatore: do 2x 360 mm / 1x 420 mm (gore), do 240 mm (straga), do 420/360 mm (dolje), do 480/420/360 mm (bočno)
Maksimalne dimenzije: CPU hladnjak: 166 mm, napajanje: 200 mm, grafička kartica: 490 mm
Prostor za kablove: iza MB ladice - 90~101 mm
Dodatni pribor u paketu: 1x rotirajući nosač radijatora, 1x LED kontroler A1 (ARGB Gen2), 1x ARGB/PWM čvorište
Filtri za prašinu: dolje, desna strana
Podrška za napajanje: Bottom, ATX
Jamstvo: 2 godine
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.