Kodak prijateljski zum FZ45 crni
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Kodak prijateljski zum FZ45 crni
Kodak FZ45 je moderan fotoaparat koji je idealan za svakodnevna putovanja.
Značajke proizvoda
- 4x optički zoom
- 27mm širokokutni objektiv
- Senzor od 16 MPix
- Češki meni
- 2,7" LCD zaslon
- 1080p HD video
- Rad na AA baterije
1080p Full HD VIDEO
FZ45 može snimati 1080p Full HD video kako bi uhvatio svu akciju.
4x optički zoom
Kodak FZ45 nudi impresivan zum s rasponom žarišne duljine od 27-108 mm.
Senzor od 16 MPix
Fotografirajte i zumirajte kako želite uz senzor od 16 MP i digitalnu stabilizaciju slike.
2,7" LCD zaslon s češkim izbornikom
Pogledajte sve snimljene slike na velikom, svijetlom LCD zaslonu od 2,7" visoke rezolucije.
27mm širokokutni objektiv
Snimite sve što želite širokokutnim objektivom od 27 mm.
Kodak Premium jamstvo
Dio jamstva je i nadstandardna usluga besplatnog preuzimanja proizvoda i njegove ponovne dostave nakon otklanjanja kvara.
Tehnički parametri Kodak FRIENDLY ZOOM FZ45
Senzor slike
- Vrsta: 1/2,3" CMOS
- Efektivni broj piksela: 16,35MPx
- Ukupan broj piksela: 16.76MPx
Leće
- Žarišna duljina: 4,9 mm (široko) - 19,6 mm (tele)
- 35 mm ekvivalent: 27 mm (široko) - 108 mm (tele)
- Otvor blende: F3.0 (široko) - F6.6 (tele)
- Konstrukcija leće: 7 elemenata u 7 školjki
- Optički zoom: 4x
Sustav automatskog fokusiranja
TTL auto fokus
Stabilizacija slike
Digitalna stabilizacija slike
Digitalni zoom
6x digitalni zum (kombinirani zum: 24x)
Rezolucija fotografije
- 16MP: 4608×3456
- 10MP: 3648×2736
- 5MP: 2592×1944
- 3MP: 2048×1536
- 0,3 MP: 640×480
Video rezolucija
1920x1080 (30fps), 1280x720 (60/30fps), 640x480 (30fps), film velike brzine 640x360 (120fps)
Format fotografije
Exif 2.3 (JPEG)
Video format
MOV (Slika: Motion JPEG); Audio: Linearni PCM (mono)
Načini snimanja
Automatski način rada / Ručni način rada / Portret / Video način rada / Panorama način rada / Način rada scene
LCD
2,7 inča (230k piksela)
ISO osjetljivost
Automatski / ISO 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200
AF način rada
Pojedinačni AF / Višestruki AF (TTL-9 točaka) / Praćenje objekta / Prepoznavanje lica
Metoda mjerenja ekspozicije
Umjetna inteligencija AE (AIAE) / prosječno / fokus (fiksno središte) / lice AE
Priključci
USB 2.0 (Micro 5 pinski USB)
Napajanje
AA alkalne baterije (×2), AA NiMH baterije (×2)
Radni uvjeti
Temperatura: 0 ~ 40°C, Vlažnost: 0 ~ 90%
Dimenzije (ŠxVxD)
Cca. 93×60,2×28,7 mm (prema CIPA standardima)
Masa
Cca. 117g (samo kamera bez baterija)
Sadržaj paketa:
- KODAK FZ45
- 2x AA alkalne baterije
- Micro USB kabel
- Traka za ruku
- Kratki vodič za početak
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.