Kensington Cooling postolje za prijenosno računalo s integriranim USB ventilatorima

- 62%

ilustracija

Kensington Cooling postolje za prijenosno računalo s integriranim USB ventilatorima
Br. narudžbe
AG516206
OEM
K62842WW
Proizvođač
Kensington
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

62,73 €

23,71 €

18,97 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 23,33 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

23,71 €

62,73 €

18,97 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Dva ventilatora za hlađenje Zajedno s bočnim ventilacijskim otvorima, potiču bolju cirkulaciju zraka i sprječavaju prekomjerno nakupljanje topline, što poboljšava performanse i pomaže u produljenju vijeka trajanja baterije prijenosnog računala. udobnije tipkanje na tipkovnici Proširljivo postolje 4 jastučića za osiguranje stabilnosti prijenosno računalo Gumeni jastučići pomažu u stvaranju stabilne baze tako da prijenosno računalo neće kliziti dok radite 4 jastučića za osiguranje stabilnosti prijenosnog računala USB kabel za napajanje Kada je priključen u USB priključak, koristi se za napajanje ventilatora i može se uredno smotajte ispod kliznog stalka USB kabel za napajanje Donja strana tkanine Ako prijenosno računalo želite staviti u krilo, ovaj mekani materijal doprinosi udobnosti podloge. Cijenit ćete to i kada radite za stolom - ako pomaknete prostirku, tkanina neće izgrebati stol. Dno od tkanine Ako želite da vaše prijenosno računalo radi s vrhunskom izvedbom, nema boljeg načina od upotrebe Kensington postolja za hlađenje prijenosnog računala. Opremljen s dva ventilatora s USB napajanjem, možete ga koristiti za podizanje prijenosnih računala do 15,6" sa stola kako biste poboljšali cirkulaciju zraka i smanjili zagrijavanje prijenosnog računala, poboljšavajući performanse baterije i produžujući trajanje baterije. Postolje ima produžljivu nogu i četiri gumene podloge za stabilizaciju pomaže u povećanju stabilnosti prijenosnog računala Dva ventilatora poboljšavaju protok zraka za hlađenje i poboljšavaju performanse baterije Produljiva noga omogućuje blago naginjanje ekrana prijenosnog računala i tipkovnice prema gore Četiri podloge pomažu da prijenosno računalo ostane na mjestu USB kabel povezuje se s prijenosnim računalom i napaja ventilatore Canvas stražnja strana pruža mekan dodir kada koristite prijenosno računalo u krilu ili na stolu

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.